понеделник, 12 март 2018 г.

50 Неща, Които Искам Да Направя Докато Съм Жива


Днес е 12-ти март и аз навършвам 25 години. Само като се замисля, че до вчера бях на 16 и бум, днес правя 25. Времето минава страшно бързо, трябва да го ценим и да го запълваме с колкото се може повече полезни за нас неща. Реших, че днешният пост ще е малко по-личен и в него ще споделя всички онези неща, които искам да направя в живота си. Виждала съм доста такива списъци в различни блогове и се вдъхнових да направя и мой. И така! Ето и 50-те неща, които искам да направя:

  1. Да стана професионален фотограф
  2. Да имам собствена къща 
  3. Да обиколя Европа
  4. Да прекарам един месец на палатка из Родопите
  5. Да посетя всеки континент
  6. Да стигна до морето с колело
  7. Да успея да се грижа добре за родителите ми
  8. Да видя Северното сияние 
  9. Да отида на круиз
  10. Да прекарам Коледа във Виена
  11. Да се науча да свиря на китара или цигулка
  12. Да посетя всяко едно от Седемте чудеса на света
  13. Да имам мое малко магазинче за handmade нещица
  14. Да успея да видя и снимам колкото се може повече диви животни
  15. Да отида в Дисниленд, хаха
  16. Да съм доброволец в мисии свързани с природата и животните
  17. Да правя снимки всеки ден в продължение на една година
  18. Да се занимавам с градинарство и сама да си създам приказна градина
  19. Да напиша книга
  20. Да си направя ръкави (татуировки) и на двете ръце
  21. Да заведа мама в родния й град Екатеринбург и в Москва
  22. Да се науча да плувам
  23. Да летя с топловъздушен балон
  24. Да участвам в поне една благотворителна мисия всяка година
  25. Да започна в един хубав ден да спортувам и да се грижа по-добре за здравето си
  26. Да не използвам телефон и компютър поне един ден седмично
  27. Да прекарам Хелоуин в Салем
  28. Да наблюдавам метеоритен дъжд цяла нощ 
  29. Да рисувам поне по една картина всеки месец
  30. Да запазя приятелствата ми
  31. Да работя това, което харесвам
  32. Да мога да си позволя да купя колелото на мечтите ми ( най-вероятно някой модел на Santa Cruz :D )
  33. Да пиша поезия
  34. Да имам мое лично фото студио
  35. Да живея една година в друга държава
  36. Да имам голяма, домашна библиотека
  37. Да готвя сама храната си
  38. Да обиколя България
  39. Да засадя колкото се може повече дръвчета 
  40. Да посетя карнавала в Рио
  41. Да прекарам една нощ с приятели в къща, за която да се твърди че е обитавана от духове
  42. Да пусна писмо в бутилка
  43. Да посетя The Wizarding World of Harry Potter 
  44. Да прекарвам повече време със приятелите и семейството ми
  45. Да гледам на живо финал на Европейското първенство по футбол 
  46. Да организирам тематични вечери за мен и приятелите ми
  47. Да отида на сафари
  48. Да посещавам поне едно ново място всяка година
  49. Да изкачвам поне един връх на планина всяка година ( или всеки месец )
  50. Да бъда щастлива

Няма коментари:

Публикуване на коментар