петък, 2 март 2018 г.

Палитра Galaxy Chic на BH Cosmetics Ревю


Днес ревюто отново ще е на палитра, но ще е на палитра, в която се влюбих от пръв поглед и стана една от любимите ми в моята колекция. Нейното име е Galaxy Chic и е на американският бранд BH Cosmetics. Брандът е известен с качествените си продукти на достъпни цени. Външният вид на палитрата беше 80% от причината да я искам толкова много. Просто съм голям фен на всичко с галактически мотиви, особено когато става въпрос и за козметика. Палитрата я получих като подарък за една Коледа, а миналата година се сдобих и с останалите две "галактически" палитри на марката, а техните имена са Supernova и Solar Flare, но за тях ще си говорим в други постове.



Сега да се върнем на Galaxy Chic. Ще обърнем внимание първо на опаковката. Тя е лилава, направена от картон и е доста лека. Не е много голяма, което я прави удобна при пътуване. От вътре има огледало, което е достатъчно голямо, за да го ползвате при направата на грим. В палитрата няма добавена четка. За цената си, вида и качеството на опаковката са задоволителни. Да преминем към по-интересната и важна част, а именно самите сенки.



В палитрата получавате 18 цвята сенки, които са с така наречената "baked" формула (или печени ). Тя позволява сенките да бъдат използвани както сухи, така и мокри. При влажно нанасяне получавате по-наситен и металически ефект, а при сухо нанасяне по-малко ярък цвят. Аз не съм ги ползвала все още мокри и поради тази причина съвсем забравих да им направя суочове с мокра четка/пръст, за което се извинявам. Обещавам да им направя и такива снимки и да ги вмъкна в поста с малко закъснение. Всички цветове са с еднакъв блестящ финиш, което не ги прави много подходящи за цялостна грим визия, освен ако не сте като мен и това не е проблем за вас. Аз не съм най-големият фен на матовите сенки и тази палитра просто е идеална за моето виждане. Правила съм си доста различни визии само с нея и не съм си и помисляла за матов цвят. Цветовете са по-нетипични и са много подходящи за хора, които обичат да експериментират. Преобладават цветове от лилавата и синята гама. Всички те са вдъхновени от Млечния път и носят имена на планети, космически тела и т.н. Бих казала, че това е една от най-красивите палитри, които съм виждала. Много ми допада текстурата им, която се разпрашва минимално, а сенките изглеждат просто магично. Като истинска галактика в кутия. Пигментацията им е добра, но не очаквайте нещо супер наситено, ако ги ползвате със суха четка. Работи се лесно с тях и са доста дълготрайни. На края на деня има леко събиране на сенките в сгъвката на окото, но е почти незабележимо. А сега и снимки със суочове направени на чиста кожа без основа със едно минаване на пръста: 

Първи ред

Втори ред

Трети ред

Част от продуктите на BH Cosmetics можете да намерите в Enzo и Pink Panda. Палитрата е купувана от enzo и все още се предлага там, но доста често е изчерпана и трябва да следите кога има зареждане. В Pink Panda палитрата не се предлага. Цената в enzo е около 45 лева. Друг вариант за поръчка на продукти от BH е през Beauty Bay, а цената на палитрата там е 21,50 евро. В официалният сайт на марката често има намаления на много от техните продукти, а там Galaxy Chic струва 15,99 долара. 


Определено тази палитра е една от любимите ми и бих я препоръчала на всеки с по-нестандартно виждане за грим. За тази цена получавате едно наистина добро качество сенки, които са поднесени с идея и са красиви. 

BH Cosmetics не тестват продуктите си върху животни!

2 коментара:

  1. Прекрасна статия, мила! Дългочакано ревю и определено много полезно и информативно! Бих искала да знам откъде са и обувките ти, тъй като галактическата магия наистина е обсебваща. Продължавай да ни радваш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! И аз самата от много време исках вече да дойде и нейният ред за ревю. Радвам се, че съм била полезна! А за обувките, наистина няма да мога да ти помогна. Купих си ги преди 1-2 години от сайт от типа на Fashion Days, който е с няколкодневни кампании и като минат дните продуктите ги няма. Не си спомням нито сайта, нито марката на обувките, което много натъжава и мен, защото бих си ги купила пак.

      Изтриване