понеделник, 22 октомври 2018 г.

Палитра Pumpkin Spice от Makeup Geek Cosmetics


В разгара на златната есен, реших да Ви споделя моите впечатления за една много есенна палитра. Името й е Pumpkin Spice и е от американския бранд Makeup Geek, която всъщност има две версии.
Когато от марката пуснали първата версия, тя била изкупена почти веднага и за това я заредили пак, но с няколко промени в цветовете. Първата промяна е смяната на цветът "Cherry Cola" с "Bitten". Вторият променен цвят е "Cocoa Bear" и на негово място е сложен "Sidekick". И третата промяна е цветът "Cosmopolitan", който е сложен на мястото на "Roulette". Моята палитра е първата версия.


С Деси от Storm In A Teacup поръчахме две палитри директно от официалният сайт на Makeup Geek. Поръчахме ги в началото на септември и пристигнаха при нас в началото на октомври. Тя се занимава с поръчването на палитрите и освобождаването им от митница. Очаквайте скоро и нейният пост за Pumpkin Spice. И сега да минем на самата палитра. Съвсем откровено ще кажа, че опаковката не ми е най-любимата и не ме радва много. Не харесвам, когато даден бранд прави опаковки с един и същ външен вид. Много пъти съм казвала, че държа на тези неща и не харесвам еднообразието. За мен такива продукти са лишени от индивидуалност. Да, опаковката изглежда красива и стилна, но просто не ме грабва. Пък и не съм фен на златистото под никаква форма. Едното нещо, което ми направи веднага впечатление в палитрата, когато я взех е че е тежка. Компактна е и ще е удобна за съхранение. Вътре има огледало. Ще бъде удобна и при пътуване. 



А сега и самите сенки... Амиии, съвсем честно казвам, не ми харесват. Като цяло, Makeup Geek никога не са ми били "must have" и не следя много-много какво пускат. За тази палитра ми писа Деси и ми каза, че е намалена на 28 долара. Хареса ми като цветове и реших, че и аз я искам, за да видя дали въобще ще ми харесат техните сенки. Все пак, доста ги хвалят и исках сама да ги пробвам. На суочове изглеждат много пигментирани, мажат се като масло и цветовете са просто божествени. Нямах търпение да започна да си правя грим с тях. Там дойде и първото ми разочарование. При нанасяне на клепача, пигментацията е доста слаба. Налагаше ми се да вземам 3-4 пъти от цвят, за да се вижда нещо. Доста трудно се блендват и стават като на петна по клепача. Другото нещо, при което напълно ме загубиха беше трайноста. Като се прибрах първият ден, в който ги носех, видях пълна липса на цвят на няколко места по клепача. Все едно въобще не съм слагала сенки там. Също така и единият цвят се беше събрал в сгъвката на окото. Не можех да повярвам на това, което виждам. Същите неща се случват всеки път, когато нося тези сенки. До към средата на денят изглеждат добре, но когато стигна вкъщи и БУМ! Изплзвам една и съща основа за сенки със всяка палитра. Такъв проблем имам само, когато ползвам по-евтини палитри. Тук наистина не го очаквах и останах потресена. Излизам от вкъщи в 8 сутринта и се прибирам в 9 и 30 вечерта. Предпочитам през това време да съм сигурна в грима си и 95% от палитрите ми ми осигуряват това спокойствие. Pumpkin Spice ще се използва за поводи, които не отнемат много време, за да съм спокойна, че няма да приличам на идиот след 5 часа. Цветовете "Untamed" и "Curtain Call" нямат почти никакъв блясък и цвят, ако ги нанасяте със суха четка. За силен цвят и блясък по-добре ползвайте мокра четка. А те бяха цветовете, в които първо се влюбих, когато видях палитрата. Ето и суочове на сенките направени с пръст на чиста кожа:



Цветовете "Dreamsicle" и "Jack-O-Lantern" са ексклузивни за палитрата. Всички останали цветове могат да се закупят и единично. Имената на сенките се намират на гърба на палитрата.

Цената на палитрата в момента е 28 долара, намалена от 35. Може да се намери в официалният сайт на Makeup Geek. В Beauty Bay също можете да намерите продукти на марката. 
Не мога да кажа, че не препоръчвам Pumpkin Spice, защото всеки е различен и на Вас може да се хареса. Просто мисля, че имах прекалено високи очаквания и се разочаровах. Ще си я ползвам, но съм почти сигурна, че това ще е първата и последната ми поръчка от Makeup Geek. 



Продуктите на Makeup Geek Cosmetics не са тествани върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар