неделя, 11 март 2018 г.

Душ-Гел и Мляко за Тяло от Bettina Barty


Обичате ли еднорози, дъги и сладки аромати? Ако отговорът е "Да", значи ще привлека вниманието ви към тези два продукта, които имат и трите качества! Става въпрос за душ-гел и мляко за тяло на бранда Bettina Barty. Бяха ми излезли като реклама във фейсбук и просто нямаше как да не цъкна, за да ги видя. Знаят във фейсбук какво да ми покажат, за да привлекат вниманието ми, хаха. Марката не ми беше позната и първо потърсих информация за нея преди да си купя каквото и да е. Оказа се, че я предлагат на много места, но просто аз не съм обърнала внимание, а и точно тези продукти не съм ги виждала на живо. Естествено, опаковката беше единствената причина да ги поискам. Цената им също беше много добра, така че не мислих много и си ги поръчах.




Bettina Barty е немска марка и предлага качествени продукти за тяло на достъпни цени. Точно тези два продукта са от лимитирана серия наречена " Be Yourself ", която включва три вида душ-гелове и лосиони за тяло, а те са Mermaid, Bohemian и Unicorn. Във enzo можете да намерите продуктите и от трите вида. Първоначално се колебаех между еднорозите и русалките, но просто розовото винаги надделява, хаха. Когато пристигнаха и ги видях, просто се влюбих в тези сладурски опаковки. И двата продукта са в пластмасови шишета с помпички. Количеството им е по 500 мл.  Единствената разлика във външният им вид е, че душ-гелът е по-лилав, а млякото е с лек син цвят. Ароматът им е просто уникален! Ако харесвате сладникави аромати, то тези продукти са точно за вас. И тук има лека разлика. Душ-гелът ухае много по-сладко от млякото за тяло и много повече напомня на боровинков къпкейк. Толкова естествен аромат на кексче, че направо да се замислиш дали няма и вкус, хаха. Създава богата и мека пяна. Почиства кожата добре и остава приятен аромат дълго време. Лосионът за тяло е с по-лек аромат и не чак толкова сладникав. Попива бързо и прави кожата много мека. Ароматът му се задържа на кожата за около час, но пък е мека дълго след това, което е по-важно. И двата продукта са веган. Срока им на годност след отваряне е 6 месеца за лосиона и 12 месеца за душ-гела.


Продуктите на Bettina Barty можете да намерите в enzo, в аптеки Ремедиум и в поне още две-три аптеки. Най-лесно ще е да напишете името на бранда в гугъл и ще видите, че има много сайтове, от които да поръчате нещо на марката. Конкретно тези два продукта, аз поръчах от enzo и не ги намерих в другите сайтове. Цената им е по 10,90. 

Продуктите на Bettina Barty не се тестват върху животни! 

2 коментара:

  1. Отново ни радваш с нова марка, която на всичкото отгоре се оказва и достъпна, което много уважавам :) Много са сладки продуктите!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва. И аз съм доволна, че са хем достъпни, хем хубави :)

      Изтриване