неделя, 14 януари 2018 г.

От 2017 към 2018


Днес няма да правя ревю на продукт, а заедно със вас ще хвърля последен поглед към изминалата 2017-та година и ще споделя какво бих искала да направя през новата 2018-та година. 

Изминалата година не беше богата на събития, но пък донесе много емоции, както положителни така и отрицателни, за да има баланс, естествено. Изпитах много неща, научих някои неща и сега гледам към новата година, за която ще се постарая да ми донесе повече положителна енергия, защото една от главните причини за негативна енергия е нашата глава и мислите в нея. 

Филми и Музика 
Изминалата година беше много богата на добри филми. С приятелите ми много често посещавахме кино салоните и съм много доволна от този факт. Изгледахме всички филми, които искахме да видим на големия екран и ми е малко трудно да избера любим, защото всички ми харесаха страшно много! Но, за мой фаворит за 2017-та ще избера новата адаптация на "ТО ( It ) " по едноименния роман на Стивън Кинг. Аз съм голям хорър фен и този филм беше много чакан, а и не ни остави разочаровани, дори напротив. На второ място поставям "Лигата на Справедливостта" , а на трето място "Тор : Рагнарок" . Новата година се очертава също толкова богата на интересни филми, за които нямам търпение. Един от тях е "Фантастични животни: Престъпленията на Гринделвалд" . Всеки, който ме познава добре знае за моята мания по Хари Потър и просто няма как да пропусна тези филми. Първият "Фантастични животни и къде да ги намерим" ми хареса страшно много и бях на седмото небе, когато разбрах, че ще има поне още 3 филма след този.Магията продължава! 
Музиката винаги е била голяма част от живота ми и никога не съм се ограничавала в един стил. През изминалата година обръщах по-голямо внимание на инди музиката и открих много и различни стилове и изпълнители, които допринасят много за мен. Обичам, когато музиката е хубава за слушане, но и когато ти носи някакви емоции и вдъхновение. Eivør Pálsdóttir е една от новите ми любимки, която открих през 2017 година и съм я слушала стотици пъти. Гласът и мизиката й са магически, а стилът й се определя като Арт Поп и Фолк Рок. Повечето от песните са на фарьорски език, някои са на исландски, а най-новите й песни са предимно на английски език. Други изпълнители, които често звучаха на слушалките ми бяха OBESØN , n u a g e s , Hozier  и XYLØ . Това, което промених в тази област през изминалата година е че започнах да си купувам оригинални дискове с музика и филми, които харесвам и искам да си ги имам като колекция. 

Пътувания 
За съжаление, в тази така любима моя област, нямам с какво да се похваля през миналата година. Винаги си поставям за цел да пътувам повече и да посещавам нови места, но не е никак лесно. За тази година ще се постарая да намирам повече време и да бъда по-организирана. Дори мога да се похваля, че вече имам планирано пътуване за края на месец март и то ще бъде до Истанбул. Това ще бъде подарък за рожденият ми ден от мама. Със най-добрата ми приятелка пък плануваме пътуване до Румъния през есента. Единственото ново място, което посетих миналата година беше Пасарел или по-точно Окото на Пасарел. За това място научихме от книгата "101 Отбивки". Посетихме го към края на лятото и беше вълшебно. Обожавам да съм сред природата и най-вече в гората или около езера, а там имаше и от двете.

Окото на Пасарел



Повече време за колоездене
Велосипедът е важна част за мен през топлите дни, защото тогава с него изминавам едната част от пътя ми към работа и след това се прибирам с него. Колоезденето е и като една безплатна терапия. Винаги след него се чувствам добре и заредена с положителна енергия. През изминалата година карах много и съм доволна от себе си. За тази година си поставям като цел да измина по-голямо разстояние само с колело, което ще включва някои от селата в областта, където живея. Така ще включа няколко хобита в едно: колоездене, фотография и пътуване. 





Блог и Козметика
Една от главните цели за новата година ще е да пиша колкото се може по-често тук. Това ми е втори блог и мисля, че най-после изглежда както искам. През старата година се сдобих с много козметика, за която искам да пиша, така че имам доста материал. Благодарение на най-добрата ми приятелка открих и човек, чрез който да си поръчвам неща от Америка и от тогава съм като луд с картечница, хаха. Още в началото на 2017-та година взех решение да използвам само продукти, които не се тестват върху животни и стриктно спазвам това мое решение. Четох и продължавам да чета за различните брандове, откривам нови и уиш листа ми расте всеки ден. 

Моите Хобита
Тук включвам всички неща, които обичам да правя, които ми носят спокойствие, но в последно време съм ги занемарила и не съм доволна от това. Фотографията, рисуването и четенето са важна част от мен, а не им обръщам достатъчно внимание. За новата година си обещавам, че това ще се промени и ще си наваксвам. Хубавото е, че те са свързани по някакъв начин и с другите ми цели, така че ще ги комбинирам. 

Грижа за Мен
Не на последно място си слагам като цел да се грижа повече за себе си. В това включвам физическа и психическа грижа. През 2017-та често изпадах в леки депресии и не знаех какво да правя. Последната точка беше, когато имах период, в който се будех ядосана и си лягах ядосана, и то заради неща които не зависят от мен и аз няма как да променя. Тогава осъзнах какви неща си причинявам на психиката и че това трябва да бъде променено. И така един ден се събудих и си казах, че няма да се ядосвам за такива неща и бързо се завърнах към положителната страна на живота. Открих и друг начин, чрез който да поддържам баланс и хармония в живота ми и съм в процес на учене и надграждане. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар