неделя, 4 февруари 2018 г.

Продуктите на LunatiCK Cosmetic Labs


Ревютата на инди марки продължават. Днес ще обърнем внимание на няколко продукта от американската марка Lunatick Cosmetic Labs. За бранда научих от клип на BiohazardousBeauty , в който показваше колекцията си от палитри и тези ми направиха впечатление, естествено. Аз като заклет хорър фен, веднага открих сайта и си запазих няколко продукта в уиш листа, защото комбинацията между козметика и хорър ме накара да се влюбя в тях на мига. Асортимента им не е много богат и общо взето това е всичко, с което исках да се сдобия от бранда и сега чакам нови попълнения. Тази поръчка също беше направена чрез посредник към края на август миналата година и пристигна при мен към края на септември. От известно време Lunatick Cosmetic се предлагат и в BeautyBay , но там има само палитрите със сенки, контуриращите палитри и пудрата, докато във официалния сайт има също така червила и единични сенки. Да преминем към съществената част и да започнем с палитрата.




Това е най-идейният дизайн за палитра и точно той ме накара да искам една такава палитра в колекцията ми. Формата на ковчег е страхотна, а външните детайли които напомнят на уиджа дъска са супер допълнение към хорър визията. Отвътре палитрата е страшно цветно щампована и има огледало във формата на прилеп. Първото нещо, което ми направи впечатление, когато взех палитрата в ръце беше че е доста тежка. Това винаги ми е харесвало при всеки продукт. Затваря се здраво посредством магнит. Брандът предлага 4 готови палитри сенки, а тази си я направих сама. Не знам по каква причина, но в сайта им вече няма опция за Custom Palette Design и сами да изберете цветовете. Но самите сенки са магнитни и можете да ги вадите и да слагате други от единичните им сенки. Магнита им е много здрав и първоначално си помислих, че са залепени. Качеството на сенките също е на много добро ниво. Пигментацията им е чудесна и са супер меки. Работата с тях е лесна и се забелязва минимално разпрашване. Единствената ми забележка е към цвета Pumpkin Queen. Наистина очаквах много по-наситено оранжев цвят. Ето и суочове на цветовете с имената им:


Другото нещо, което малко ме разочарова е липсата на имената на сенките. Никоя палитра няма надписани имената под всеки цвят, но са щамповани на гърбовете им. Явно на Custom палитрите не получавате нито имената, нито информация като цяло за продукта, защото гърбът на палитрата е празен. 


Това са единствените минуси за мен към палитрата, но не са нещо фатално и съм ги приела. Цената на палитрата беше 39 долара. Цената на готовите палитри е 35. 
Сега да се насочим към матиращата пудра.



Отново убийствен дизайн! Този път формата е като показалеца, който се ползва заедно с уиджа дъската. Капачето е захванато в острия ъгъл и само се плъзга наляво или надясно, за да се отвори. Тук също затварянето става с два магнита и е много здраво. Самата пудра е страхотна и я ползвам доста често. Единственото място, на което имам нужда от матиране е челото и пудрата се представя блестящо. Ползвала съм матиращи листчета, но без успех. Пудрата ме спечели от първото нанасяне. Подходяща е за всеки тип и цвят кожа. Помага за изравняването на тена, за заличаването на финните линии и бръчките. Дава свеж и здрав вид на кожата. Аз не обичам да нося фон дьо тен и тази пудра върху чисто лице ми е напълно достатъчна. Пудрата може да се използва върху всеки продукт за устни, за да го направи матов. Цената на пудрата е 20 долара, а в Beauty Bay e 23,30. 



И не на последно място идва течното червило. Цветът се казва Renegade и е светло кафяв. Тук се очакваше, че червилото не изсъхва до мат и седи като гланц. Аз не съм голям фен на гланцовете и бях решила, че ще ползвам пудрата върху него, за да го матирам, но се оказа че не е нужно. Червилото си изсъхна в матов финиш и бях повече от доволна. Цветът е приятен и седи леко сивеещ на усните. Опаковката е малка и компактна. Предпочитам по-малки количества червило, защото и без друго съм се заринала и не знам как ще ги изхабя всичките, хаха. Върху бялата кутийка има и щамповани светлоотразяващи прилепчета, които обаче не успях да изкарам на снимките. Червилото има приятен аромат на мента. Минусът тук е, че изсушава страшно много устните. Ако се нанесе лек балсам под него е една идея по-добре, но пак си има изсушаване. И тук преглъщам този недостатък, защото цветът е просто страхотен и много си го харесвам. Цената на червилото е 12 долара. 



Продуктите на LunatiCK Cosmetic Labs са веган, без талк и не тестват върху животни!

P.S. Малко забавни моменти с продуктите на Lunatick Cosmetic :)

Пазителят!

Сестра ми като Пингвинът на Хелоуин 2017. Използвах Spook и RedrumRed за този грим. Само черното е от друга палитра. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар