вторник, 13 март 2018 г.

Лек Крем за Лице Featherlight от Make Me Bio


През последните дни снимам и подготвям постове повече за бялата козметика, тъй като започнах блога доста удърно с палитри сенки и червила. Днешното ревю ще е за един крем за лице, който намерих съвсем случайно и реших да го пробвам. Неговото име е Featherlight и е на полската марка Make Me Bio. Продуктите на марката са 100% натурални и са създадени на базата на растителни екстракти от органични култури. В състава на козметиката на Make Me Bio, влизат студено-пресовани нерафинирани масла. Сега да обърнем внимание на външния вид, състава и действието на самия крем.




Външният вид на продуктите на бранда е много красив и почти към всеки е добавена малка картичка, която е вързана с конопено въженце. Бурканчето е стъклено и количеството крем е 60 мл. Изглежда елегантно и е компактно. В състава на крема е включено студено-пресовано олио от лешник, олио от жожоба, олио от грейпфрут и вода от цвят на портокал. Олиото от лешник е леко и се абсорбира бързо от кожата. То укрепва капилярите, стяга и овлажнява кожата. Комбинацията между олиото от жожоба и водата от портокалов цвят, помага при регулирането на мастните жлези, а маслото от грейпфрут тонизира и освежава кожата. Повечето био продукти, които съм пробвала миришат направо гадно, но тук е различно. Ароматът на кремчето е много свеж и ухае доста приятно. Като консистенция не е много гъст и попива много бързо в кожата. До сега избягвах да си слагам крем за лице сутрин, защото попиваше адски бавно и ми е дискомфортно, но от както ползвам Featherlight започнах да си мажа лицето и сутрин, и вечер. След употрепа кожата е много мека и леко матирана. 



Featherlight е крем създаден за лица с мазна и комбинирана кожа. Подходящ е за всяка възрастова група. Препоръчително е да се нанася сутрин и вечер на чиста кожа на лицето и вратът. Срокът на годност е 6 месеца след отварянето. Ето и няколко снимки на състава и на самия крем:




Аз лично съм много доволна от тази покупка и със сигурност ще пробвам още нещо от Make Me Bio. Аз съм със смесена кожа на лицето и ми се омазнява бързо в Т-зоната, но сега виждам съществена разлика. Омазняването почти го няма, кожата ми е мека и няма изсушени участъци, което се случва понякога при продукти, които трябва да заличат мазните места. Ако и вие имате смесена или мазна кожа, то аз ви препоръчвам да пробвате този крем. Открих продуктите на Make Me Bio в enzo. Цената на Featherlight е 34,90 лв. 

Продуктите на Make Me Bio не се тестват върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар