понеделник, 19 ноември 2018 г.

Първи Giveaway


Здравейтеее! Днес съм Ви подготвила по-различен пост, както сте видели и от заглавието. Темата ще е първият ми Giveaway, а поводът е наближаването на рождения ден на блога. На 01 декември ще чукна една годинка тук. Искам да Ви благодаря за това, че ме четете и подкрепяте през тази една година.
Благодарение на всички вас съм мотивирана да пиша и снимам за блога. Тези продукти са моята благодарност към Вас. А ето ги и самите тях:



*Адвент календара на Revolution Makeup за 2018 година*
Той е основната причина, поради която пуснах играта по-рано, а не на самия рожден ден. Искам още на 01 Декември да стигне при някоя от Вас и да му се радвате :) 


*Мини палитра със сенки Petit PRO 2 от Viseart*
Тези сенки са просто скандални! Цветовете са много красиви и мисля, че ще са много подходящи за предстоящите Коледни и Новогодишни празници.



*Комплект матови нюд червила от Anastasia Beverly Hills*
Червилата ми се сториха много симпатични и стилни. Също така знам любовта на повечето жени към нюд червилата и към марката. Доста добре се връзват и с палитрата на Viseart :)



Giveaway-ът можете да намерите в инстаграм страницата ми и да се включите. Ще напиша условията и тук.

- Трябва да ме следите в инстаграм Part_Of_My_World_Blog

- Оставете коментар под снимката с продуктите и в него тагнете две приятелки

Играта е само за участници от България и всеки има право на един коментар. Победителят ще изтегля на 27 ноември в 14:00 на случаен принцип.

Продуктите в играта са закупени с лични средства от Pink Panda и Beauty Bay



Няма коментари:

Публикуване на коментар