сряда, 7 ноември 2018 г.

Classic Horror Collection от LASplash Cosmetics


И днес продължавам смело напред с последният (надявам се) пост на хорър тематика за тази година. Продуктите, които ще Ви представя днес бяха едни от най-дългоочакваните от мен и нямах търпение да ги поръчам. Става въпрос за палитра и червила от американския бранд LASplash.
Към края на месец септември пуснаха колекция Classic Horror, в която е включена палитра, 8 цвята течни червила и 9 комплекта изкуствени мигли. Искаше ми се да поръчам целият комплект от официалният им сайт, но реших да действам разумно и да поръчам само палитрата и две от червилата. Палитрата я поръчахме от официалният сайт на марката чрез посредник, понеже нямаше информация дали ще бъде заредена в Beauty Bay, а не исках да я изпускам. Два дни преди да пристигне от Америка, вече я бяха заредили в сайта. Червилата си ги поръчахме от Beauty Bay. Колекцията е вдъхновена от златните години на хорър филмите от Universal. Най-известните чудовища са влезли в образите на женски персонажи и красят опаковките на продуктите на LASplash. Ще започнем първо с палитрата. Този път е заложено на ярките цветове, което е супер, тъй като ми е омръзнало само от еднотипни цветове. Пък и съм в издирване на идеалната цветна палитра и нямах търпение да пробвам тази красота. Опаковката е не по-малко красива от самите сенки. Външната опаковка е черна с бели мълнии и зелен релефен надпис, който е чудесен контраст и буквално ни пренася в годините на класическите хоръри.



Самата палитра е уникална! Изрисувана е буквално цялата с невероятни рисунки на чудовищни дами. Една от най-красивите палитри в колекцията ми. Супер цветна и свежа.




Вътре са включени 10 матови цвята. Името на всеки цвят е свързан по някакъв начин с дадено чудовище. 



На пипане сенките са малко неприятни, поне за мен. Много са сухи, все едно пипате пудра за лице. Идеалните за мен са тези, които са меки на пипане и се усещат леко мазни. Тези на LASplash определено не са от тях. Пигментацията им не е много висока, но не е съвсем плачевна. Можете да изкарате някакъв цвят с тях на клепача, но ако искате ярки резултати, задължително трябва да изплозвате бяла основа. Работи се лесно с тях, блендват се добре и не се разпрашват много. С основа издържат почти целият ден без да се съберат в сгъвките.



Бих ги сравнила като качество със палитрата Ultimate Shadow in Brights на NYX Cosmetics, но Classic Horror палитрата е с една идея по-добра от тази на NYX. Просто имах високи очаквания от NYX и бях разочарована. За LASplash нямах кой знае какви очаквания, защото знам че трудно се правят пигментирани цветни сенки. И все пак съм доволна от тях. Цената им също не е висока. В официалният сайт на марката, палитрата струва 27 долара. Така че, за тези пари палитрата си е идеална. В палитрата има и огледало.



Ето и суочове на цветовете, направени с пръст върху чиста кожа:




Трудно ми е да кажа дали препоръчвам палитрата, тъй като лично не съм очарована от нея. Да, супер красива е на външен вид и идеята със класическите хорър чудовища е добра, но сенките не са кой знае какво. Бих я препоръчала от чисто колекционерска гледна точка, а аз съм все още в издирване на идеалните цветни сенки. Sugarpill Cosmetics са ми последната надежда...

Сега идва ред и на течните червила. Избрах си два цвята и ги поръчахме от Beauty Bay. Колекцията включва нетипични цветове и ми беше малко трудно да реша кои искам. Но в крайна сметка заложих на Creature и Frankie, които са съответно ярко лилав и керемидено червен цвят. Повечето цветове червила, които имам са в кафявата гама и тези са добро попълнение. И при тях опаковката е повече от уникална. 




Шишенцата им също са много симпатични. Капачката им е щампована със съответното чудовище, а шишенцето е матирано. Апликаторите им са в капковидна форма с малко кладенче по средата. На мен ми е трудно да нанасям добре червило с този апликатор. 


Всички цветове от колекцията засъхват до матов цвят. Също така, червилата са и ароматизирани. Creature има ментов аромат, а Frankenstein е с аромат на ванилия. Издържат дълго време на устните, но не са много комфортни. Устните са усещат сухи и леко опънати. За сега, най-добрите течни матови червила за мен си остават тези на Kat Von D. При тях направо забравяте, че носите червило. Разбира се, има още много марки за пробване. Ето снимки със соучове на цветовете и как седят на устни:


Течните червила от колекцията Classic Horror на LASplash можете да намерите в официалният сайт на марката на цена от 16 долара и в Beauty Bay за 11,50 евро. Количестовото продукт, което получавате е 3 мл.



Продуктите на LASplash не са тествани върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар