вторник, 6 ноември 2018 г.

Палитрите на LunatiCK Cosmetic Labs


Привет и честит ноември. Аз съм все още с носталгично настроение за Хелоуин, но скоро ще превключа на фаза "Коледа". А до тогава ще Ви залея с последната вълна от брандове с хорър тематика. Днес съм подготвила ревю на палитри със сенки от моята любима инди марка, а именно LunatiCK Cosmetic Labs.
 



Тази година успях да си събера всичките им палитри и сега съм в очакване на нови неща от тях. Голям помощник в купуването им беше сайта Beauty Bay. Първата ми поръчка на козметика от LunatiCK беше от официалният им сайт чрез посредник. Така хем ми излезе по-скъпо, хем и ги чаках дълго време. Супер много се зарадвах обаче като ги видях заредени и в Beauty Bay. И така за 1-2 месеца си ги събрах. Вече съм Ви показвала Vampira Graveyard Glamour палитрата тук. Днес ще Ви представя трите им редовни палитри, а имената им са Relic, Zombie Defence и Supernatural. Relic и Zombie Defence си ги поръчах в края на юли заедно с Elvira, тъй като Supernatural не беше налична. Нея си я поръчах веднага щом я заредиха в Beauty Bay, защото доста бързо изчезва. 



Ще се опитам да съм максимално кратка, за да не става прекалено дълъг пост. За опаковките съм казвала вече много пъти, че са супер оригинални и аз си ги харесвам страшно много. Единственото ново в опаковките им е, че вече палитрите идват в картонена кутийка. Преди това, самата палитра беше увита просто с пукащи балончета. Само Relic ми дойде без кутийка, защото е била от предишните зареждания.


От вътре също имат промяна. Вече имената на сенките са щамповани вътре в палитрата под цветовете. Преди бяха написани само на гърба на палитрата.




Сега да обърнем внимание на самите сенки. Формулата им отново е страхотна. Меки, пигментирани и лесни за работа. Блендват се супер лесно и нямат никакво разпрашване. Издържат на клепача през целия ден без да се променят или събират в сгъвките. Relic е в топли кафяви цветове, Supernatural е в по-студени тонове, а в Zombie Defence е заложено на по-нестандартни цветове. И трите палитри съдържат по 5 цвята. 



Ето и суочове на сенките направени с пръст върху чиста кожа:

Relic

Supernatural

Zombie Defens

Сенките са много добри! Като качество бих ги сравнила с тези на Too Faced от шоколадовата палитра, даже са с една идея по-добри. Напомнят ми като формула на сенките на ABH. Наистина си заслужават и ги препоръчвам. Част от продуктите на LunatiCK Cosmetic Labs можете да намерите в Beauty Bay. Всичките им палитри се зареждат там, но и много бързо се изчерпват. Цените им са по 25,75 евро всяка. Само палитрата Vampira е на цена от 32,50 евро.
Продуктите на LunatiCK Cosmetic Labs не са тествани върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар