събота, 1 декември 2018 г.

25 Факта за Мен


Днес е първият рожден ден на блога ми и реших постът да е по-личен. Много харесвам този тип постове/видеа на блогъри, защото лесно запознават хората със себе си. Така че, това е най-подходящият ден, в който да Ви се представя малко по-подробно и да се опознаем. Може пък и да имаме общи неща :)



  1. Казвам се Милена, родена съм на 12.03.1993 в град София и съм зодия Риби
  2. Имам руска кръв от майка ми. Тя е родена в Екатеринбург,Русия
  3. Имам по-малка сестра. Разликата ни е 9 години
  4. Харесвам фотографията от малка и от тогава искам да снимам.
  5. Гримът също ми е страст от съвсем малка. Първата си палитра и червила получих като бях на около 6 години. Те бяха на мама и не се разделях с тях. Винаги бяха с мен и се гримирах. Имам много забавен спомен от тогава с баща ми. Една вечер, аз си седях на дивана и се гримирах, а те с мама си гледаха телевизия. В един момент, баща ми беше седнал до мен, също беше хванал гримовете и имаше за цел да ме научи да се гримирам. Мама едва държеше фотоапарата от смях.
  6. Много обичам да влизам в ролята на някой персонаж. Гледам да изпипам добре цялата му визия и характер. В училище често участвах в постановки и ми беше много забавно. Дори два пъти аз и още две мои приятелки ( едната беше Деси от Storm In A Teacup ) , сами написахме сценарий и изиграхме комедиен скеч. Аз и другото момиче бяхме ученички, а Деси беше учителка. И двата пъти публиката много ни се радва и бяхме звездите на училището,хаха.
  7. Любимите ми празници са Хелоуин и Коледа. Обожавам атмосферата и на двата празника. С приятелите ми празнуваме Хелоуин от 2007 година насам и ще ми трябва отделен поста, за да кажа всичко, което обичам в този празник. 
  8. Обичам всички сезони и смятам, че всеки си има своите красоти, нооо... Най-много обичам есента и зимата. За мен това са най-красивите и вдъхновяващи сезони. Зимата ми е може би на първо място. Обожавам да вали сняг и да се разхождам по тихите улици. Обичам миризмата на пушека от комините, обичам коледната атмосфера и зимните пейзажи. 
  9. Като бях малка въобще не обичах да чета. Просто изтръпвах, когато ни даваха списък с книги за лятото. Сега нещата са съвсем други. Имам страшно много и искам още, и още. Дори искам да си намеря всички книги, които са ни давани за ваканциите в училище, за да ги прочета пак и този път с желание.
  10. Обичам животните и имам интерес към тях от малка. Интересно ми е да чета и да гледам предавания на тази тема. Най-любими са ми птиците. Обсебена съм от тях! Дори не мога да си избера любими птици. Обожавам бухалите, папагалите, гарги, гълъби... Абе, щом е пернато, значи ми харесва.
  11. Абсолютен киноман съм и то от малка. Обичам да гледам филми, да събирам DVD-та и всякакъв мърчъндайз от любимите ми филми. Любимите ми жанрове са хорър, фентъзи, трилър и анимация. Най-любимата ми поредица филми са за Хари Потър.
  12. Музиката е другата ми голяма страст. Слушам най-различи стилове. Израснах с поп и рок музика от 90-те. След това започнах да слушам хип-хоп и R'n'B. Тогава имах и чалга период до към 5-6 клас. В 7-ми клас открих метъл музиката. И до днес слушам всички тези стилове ( без чалгата ) и още много нови, които открих и продължавам да откривам. Единственото време, в което не слушам нищо е докато спя. Музиката е живот и спасение!
  13. Като типичен представител на зодия Риби, обичам всякакви креативни дейности. Обожавам да се занимавам с DIY проекти, да рисувам, да снимам и да обработвам снимки. Доста от украсата ми за Хелоуин съм я правила сама, както и костюмите за празника. Тези действия ме разтоварват и си почивам докато ги върша. 
  14. Каквото и да правя, обичам да се занимавам сама. Супер много се изнервям, ако някой седи до мен и ми дава акъл как да си свърша работата. 
  15. Супер голям инат съм и докрай ще си държа на своето, дори и да знам, че не съм права. В много редки случаи успявам да се преборя с ината и да погледна на дадена ситуация с друг поглед.
  16. Не обичам големите градове и не бих живяла на такова място. Мечтата ми е да имам къща близо до гора, далеч от хората.
  17. Не обичам да ходя на плаж. Дори бих казала, че мразя да съм там. За мен това е абсолютна загуба на време и е супер дразнещо със всичките хора и деца там. По никакъв начин не си почивам, а и накрая съм червена като рак и дори носенето на дрехи е болезнено. Винаги съм предпочитала горите, реките и езерата.
  18. Научих се да карам велосипед, когато завършвах 12-ти клас. Бях с ожулени колена на бала, но роклята ми беше дълга и не се виждаха. От тогава съм луда по колелетата и обожавам да карам. В момента съм влюбена в колелото си.
  19. Не обичам да се снимам или поне, ако го правя, то винаги гледам да нося очила. Просто имам чувството, че погледът ми е като на човек, който не знае къде се намира, когато ме снимат. 
  20. Обичам цветните и забавни дрехи и аксесоари. В тийн годините ми имах период, в който се обличах и гримирах само в черно. Това беше от 10-ти до 12-ти клас. След това преминах към цветната вълна и почти нямам никакви черни дрехи. 
  21. Харесвам да чета всякакви неща свързани с астрология, митология, легенди и поверия. Обичам мистериозното и винаги ми е интересно да чета и говоря на тази тема.
  22. От една година съм увлечена от религиозното движение Уика и постоянно чета по темата. Откривам себе си в тази философия и се уча от нея. Тя се появи в живота ми в един много напрегнат период и ми помогна да изляза от него.
  23. Не обичам да ходя по клубове и шумни заведения. Още от тийн годините ми тези места никога не са ме привличали. Ходила съм, но просто не са моето нещо. Също така и изпитвам погнуса да ям в ресторант. Едно, че винаги ми минават всякакви мисли за храната, която ми се сервира, а и не мога да се отпусна да ям и говоря, докато има непознати хора на съседните маси. 
  24. Имам саркастично и на моменти черно чувство за хумор. 
  25. Много мразя фразата "Какво ще кажат хората?" и хората, които живеят за чуждото мнение. Също така не понасям клюкари, хора без интереси и мнение. 
Това бяха моите 25 факта. Надявам се да сме се опознали поне малко. Благодаря за подкрепата и че ме четете :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар