вторник, 4 декември 2018 г.

Шампоан и Балсам Fuji Green Tea от The Body Shop


Привет, хора! Днес съм решила да споделя с Вас моето мнение за тези два продукта от The Body Shop. Става въпрос за шампоанът и балсамът им от серията със зелен чай от Япония.
 

Закупих си двата продукта от магазина на The Body Shop в The Mall на Цариградско шосе. Исках да разгледам магазина и накрая си тръгнах с тези покупки, които ми бяха препоръчани от продавач-консултантката. Преди това бях ползвала само душ-гелове от марката и ми беше много любопитно как ще се представят продуктите им за коса. Честно казано, останах със смесени чувства към този шампоан и балсам. И двата продукта са обогатени със японски зелен чай и мед от Етиопия. Целта им е да освежат и ободрят косата и скалпа. Наистина почистват много добре. Ароматът им е много свеж и зареждащ. Шампоанът прави богата пяна и не е нужно голямо количество, за да измиете добре косата си. Балсамът прави косата мека и лесна за разресване. До тук всичко изглежда добре, ноо... Откакто започнах да ползвам тези два продукта, скалпа ми отново се върна в ужасно състояние. Пак започна да се бели и да ме сърби. Естествено, никак не съм доволна от това, както се има предвид факта, че едвам намерих шампоан, който да ми оправи скалпа и при първата смяна, пак стана същият проблем. Шампоанът, който ми оправи скалпа е Flaky Itchy Scalp на Philip Kingsley. Веднага след него минах на The Body Shop. Не бих казала, че въобще не съм доволна от шампоана и балсама на The Body Shop. Харесвам косата си след употребата им, мека е и ухае свежо. Просто не работят добре за скалпа ми, което е доста разочароващо. Бих пробвала и други продукти за коса от марката, защото наистина искам да ми харесат напълно. Ако не успеят да ме спечелят там, то поне винаги ще им се радвам на душ-геловете.


Още информация за двата продукта:
- подходящи са за нормална коса
- 100% вегетариански
- формулата им е без силикони

Цената на шампоанът е 19,90 лв за 400 мл, а балсамът струва 13,90 лв за 250 мл.

The Body Shop не тестват продуктите си върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар