сряда, 5 декември 2018 г.

Хидратиращ Комплект от TOŁPA


Днес ще Ви запозная с едни продукти, които спасиха кожата на лицето ми. От както времето захладня, лицето ми започна да си иска хидратацията. През топлите месеци кожата ми е по-мазна и имах нужда от матиращи кремове.
Все още не съм изхабила няколко от тях, но вече беше наложително да си купя хидратиращи продукти, защото лицето ми се белеше ужасно и беше много сухо. Реших да пробвам този комплект на Tołpa, който намерих в Notino. И преди това бях ползвала няколко продукта на марката, които ми направиха добро впечатление. Още повече, сега е и сезонът на купуването на подаръци и исках да заложа на нещо по-бюджетно, но да съм сигурна в марката. 


Комплектът съдържа три продукта за лице: крем, околоочен крем и маска. Идват в картонена кутия и самите те са в индивидуални кутийки. Това много ме зарадва, защото доста рядко бялата козметика идва и с кутийка. Поне при мен е така. Много ми харесват опаковките им. Изглеждат стилни и са фотогенични,хаха. Идеални са за поднасяне като подарък.


Започвам първо с хидратиращият крем. Количеството продукт, което получавате е 50 мл. Кремът е подходящ за дехидратирана, чувствителна, раздразнена и нормална кожа. Задачата му е да предостави на кожата дълготрайна и интезивна хидратация. Нанася се върху почистена кожа с кръгови движения. Попива бързо и прави кожата много мека и свежа. Още след първото използване имаше ефект. Кожата ми го изпи и веднага се видя разлика. От суха и лющеща се, стана свежа и мека. 

Цветът на крема е леко жълтеникъв, а консистенцията му е гъста. Ароматът му е много лек и приятен. Бурканчето, в което се намира е направено от мека пластмаса. Кремчето може да бъде закупено и отделно, а цената му е 11,90 лв. 


Следващият продукт е околоочният крем. В комплекта получавате тубичка с 15 мл от крема. Подходящ е за дехидратирана и чувствителна кожа. Най-добре е да се нанася сутрин или вечер с потупване около контурите на очите. Аз лично предпочитам да го използвам вечер преди да си легна. Този крем се бори с отоците и тъмните кръгове под очите. Също така хидратира в дълбочина и успокоява раздразненията около очите. Все още не съм видяла успех с тъмните кръгове, но съм все още в началото на ползването му. С хидратацията се справя добре. Той също може да бъде закупен отделно, а цената му е 10,90 лв.


В комплекта получавате и маска от същата серия, а количеството й е 8 мл. Аз вече я използвах един път и имам за още веднъж. Консистенцията й е по-рядка, почти прозрачна при нанасяне. Оставя се на лицето за 10-15 минути и след това си измива с вода. Не засъхва по лицето и през цялото време, когато сте с нея, се чувства много свежа и лека. Хидратира много добре кожата. Препоръчително е да се ползва два пъти седмично. Тази маска не успях да я намеря отделно в сайта на Notino. 


Продуктите на Tołpa не съдържат:
- алергени
- изкуствени оцветители
- силикони
- парафин
- парабени

Цената на този хидратиращ комплект е 15,90 лв. Според мен, цената е повече от добра като се има в предвид, че само крема за лице е 11,90. Бих препоръчала продуктите на всеки, които има нужда от хидратация и не му се дават много пари.

Продуктите на Tołpa не се тестват върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар