четвъртък, 31 май 2018 г.

Гел-пилинг за лице Green Matt от Tołpa


Здравейте, любими читатели! След паузата, която ми се наложи да направя поради технически причини, днес с радост съобщавам че пак съм на линия и то с чисто нов облик!
Първоначално исках да премина към друга платформа и да преместя постовете си там, но ми се стори по-сложно и просто се свързах с хора, които да ми оправят блога и да си го запазя. Надявам се, че новият дизайн ви харесва, защото аз съм влюбена в него! Но стига за това, а да преминем към героят ми в днешния пост. Това е матиращ гел-пилинг за лице Green Matt от полският бранд Tołpa.
Открих марката съвсем случайно в сайта enzo и реших да я пробвам. Гелът е подходящ за лица със смесена, мазна и чувствителна кожа. Задачата му е да нормализира секрецията на себума и да елиминира блясъка на кожата. Главните съставки в гелът, които се борят с това са дюля и мащерка. Те също овлажняват кожата и успокояват раздразненията. Спомагат и за стесняването на разширените пори, като оставят кожата чиста и освежена. Най-добре е да се използва сутрин и вечер. 



Гелът е прозрачен, не много гъст и има съвсем малки частици, които нежно ексфолират кожата. Ароматът му е много приятен и освежаващ. Почиства кожата чудесно, но аз лично не видях голяма промяна относно омазняването. Моята кожа е смесена и се омазнява в Т-зоната, а сега през топлите сезони е просто ужас. След употреба на гелът, кожата изглежда временно матирана, но това е за няколко часа. Отделянето на себум не е намаляло и кожата ми изглежда по същият начин, по който изглеждаше и преди да започна да използвам Green Matt. 


Гелът вече е изхабен и не мисля отново да си го купувам, но бих пробвала други продукти на марката. В enzo има доста голям избор на козметика от Tołpa и то на много прилични цени. Цената на Green Matt е 8,90 лева за 150 мл. Гелът не съдържа алергени, изкуствени цветове, сапун, парабени. 

Продуктите на Tołpa не се тестват върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар