вторник, 19 юни 2018 г.

Палитра Wizardry and Witchcraft от Storybook Cosmetics


Здравейте! Малко по малко се опитвам да наваксам с постовете и тези дни подготвям много ревюта, които ще бъдат основно на палитри. Преди няколко дни попитах в инстаграм коя палитра предпочитате и Wizardry and Witchcraft на американският бранд Storybook Cosmetics победи почти категорично. Марката стана популярна с четките си за грим, които имитират магическите пръчки от Хари Потър. Не след дълго пускат и първата си палитра, която също е вдъхновена от магическия свят.
А днес ще ви представя именно нея. Ако не знаете, аз съм голяма фенка на Хари Потър и дори открих Storybook Cosmetics след като на шега написах harry potter eyeshadows в гугъл. 






Любовта ми беше от пръв поглед. Така е и със всяка следваща палитра от бранда. Супер много ми харесва начинът им на поднасяне на продукта. Идеята, палитрата да бъде във формата на книга е много оригинална. Самата палитра идва и във велурена торбичка с логото на марката, а вътре има и добавен книгоразделител, който също е страхотен. 



Всичко в тази палитра е толкова пипнато и детайлно, и си личи че е направена с внимание и старание. Ще ми трябва отделен пост, за да опиша възхищението си само от външния й вид. Опаковката е направена от картон и е с магнитно затваряне. Доста е обемна и няма да е удобна за пътуване. Да обърнем внимание и на по-важната част от палитрата, а именно самите сенки.

Влюбена съм във имената на всички сенки и във шрифта, с който са изписани. Палитрата включва 12 сенки предимно в кафяво. Финишите на цветовете са матови, металически и перлени. Могат да бъдат използвани със суха и мокра четка. Много са меки на допир и се преливат чудесно. Пигментацията им също е на много добро ниво. Работи се лесно с цветовете, не се разпрашват и могат да бъдат създадени много визии. Издържат целия ден на клепачите без да се размазват. Аз ги тествах предишните дни, когато беше много горещо и от сутринта до вечерта въобще не бяха мръднали. В дъждовните дни също се представят много добре. Дори след като ме валя и бях без чадър, още си стояха на мястото. Невероятни са! Естествено, използвам и основа под тях. Ето суочове на сенките направени с пръст върху чиста кожа: 





Като заключение мога съвсем откровено да кажа, че тази палитра е перфектна! Цветовата комбинация е добра, качеството на сенките е високо и опаковката е повече от страхотна. Всяко нещо в нея си заслужава парите. А самата цена на палитрата е 55 долара в официалния сайт на Storybook Cosmetics. Можете също да я намерите в Beauty Bay на цена от 46 евро, а и сайта доставя до България. Ако сте се чудили дали да я поръчате, то аз горещо ви съветвам да спрете да се чудите и да я вземете в ръце. Няма да съжалявате.



Продуктите на Storybook Cosmetics не се тестват върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар