неделя, 24 юни 2018 г.

Палитра Ultimate Shadow in Brights от NYX Cosmetics


Днешното ревю ще е за една палитра, към която имах много високи очаквания и смятах, че ще стане една от любимите ми. Името й е Ultimate Shadow Palette от небезизвестната марка NYX Cosmetics, които от една година могат да бъдат намерени и в България в някои от магазините на Lilly и в техен самостоятелен магазин на Витошка. Аз си закупих палитрата от официалният им сайт и поръчката ми дойде един ден след като вече бяха заредени и в България. От много време исках да си купя палитра с ярки цветове, за да я използвам за Хелоуин и за по-шантави и цветни визии. След като я открих и поръчах, нямах търпение да дойде и експериментите да започнат.



Палитрата дойде опакована в черна дантелена торбичка. Кутийката, в която се намират сенките е направена от пластмаса с прозрачно капаче. Доста евтина на вид и усещане. Това не ми хареса, но си казах че качеството на сенките е по-важно от опаковката. Първо ги пипах с пръст и си направих няколко суоча и останах доста разочарована. Ако трябва да оценя пигментацията им от 0 до 10, ще им дам 3. Разочарованието ми беше пълно. Едно че не бяха достатъчно пигментирани, но и самата им текстура не е добра. Доста са твърди и трябва да натиснете по-силно, за да успеете да вземете цвят. Дори с пръст е трудно. При хубавите сенки, суочовете стават гладки и красиви. При суочовете на NYX, едно че няма пигментация, но и цветовете не се плъзгаха гладко по кожата, а ставаха на малки парченца. Надеждата ми не умираше и се надявах, че на клепача ще са по-различни. Ами и там положението беше доста плачебно. Не се преливат много добре и като цяло ми беше трудно да работя с тях. Пигментацията, както казах, никаква я нямаше. Единственият начин да постигнете по-наситени цветове е като използвате бяла основа под сенките. За тази цел си закупих още един продукт на NYX, а той е Jumbo Eye Pencil в цвят Milk. 



Той е много подходящ за основа преди нанасянето на ярки цветове, защото създава хубава и плътна бяла основа, която кара цветовете да изпъкнат. Също така е и по-мазен, което носи и плюс, и минус. Плюсът е, че сенките се задържат на клепача много добре и е почти невъзможно да се помръднат докато ги носите. Минусът е при самото нанасяне на сенките върху клепачите. Понеже моливът е мазен и не изсъхва бързо, разнасянето и преливането на цветовете става малко трудно. Но пък резултатите при използването на молива са задоволителни. По надолу в поста ще видите как изглеждат някои от цветовете върху бяла основа от молива и как изглеждат без основата. Другото нещо, което не ми харесва в палитрата е липсата на имена на цветовете, но това не е нещо фатално. Ето и суочове на сенките направени с пръст върху чиста кожа:



А това са два цвята със и без бяла основа:


Цената на Ultimate Shadow Palette е към 35 лева и може да бъде намерена в магазините на Lilly и в магазина на NYX на Витошка.
Тази палитра беше първият ми допир със сенки от NYX и наистина не бях очарована. Знам, че не трябва да си вадя заключения само от един продукт и със сигурност ще пробвам и други техни палитри. Но определено не бих я препоръчала на някой, който си търси ярки и пигментирани цветове.
Продуктите на NYX Cosmetics не се тестват върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар