четвъртък, 4 октомври 2018 г.

Празни Опаковки Част I


Днес слагам началото на постовете със празни опаковки. Не знам колко често ще пиша на тази тема, тъй като изразходвам бавно и чакам да се натрупат повече неща, за които да пиша. Някои от тези продукти ги пазя от доста време ( може би от година ), но все пак ще споделя какво мисля и за тях.
Да започваме!


Ще започна с няколко корейски марки за грижа за кожата.

Holika Holika Aqua Max е хидратиращ и упокояващ крем за суха или много суха кожа. Този крем го купувах доста отдавна, но го пазя за този пост. Като цяло ми хареса, но просто не е за моята кожа. Трудно попиваше, кожата ми изглеждаше мазна и я чувствах "тежка". Дори не знам защо съм го купувала, защото моята кожа е комбинирана, но може би ще върши добра работа на някой със суха кожа. 

Holika Holika Pig Nose Steam Starter е почистващ гел против черни точки. И този продукт ми е от много време и чака за мнение. Ами, аз не видях никаква разлика след употребата на продуктите на Holika Holika за борба с черните точки, а си взех почти всички от тази серия. 

Holika Holika Pig Nose Oil Balm е почистващ балсам против черни точки. Както казах, не съм впечатлена от Holika Holika. Сега е моментът и да кажа, че бях започнала блог през 2016, но се бъгна и го изтрих. В него бях писала за продуктите на Holika Holika в пост с нови придобивки. Ето и снимка от тогава:


Към днешна дата, нямам мотивация да си купя нищо на марката. Едно, че не съм доволна от продуктите им и другото е, че не намирам твърда информация за това дали тестват или не върху животни. 

Shara Shara Water Girl's Ice Lotion е с консистенция на мляко за лице и го изхабих някъде в началото на тази година, а и него го имам от доста време. Останах доволна от него. Почистваше добре кожата и я освежаваше много добре. Но и тук не мога да открия достоверна информация за статуса на марката към тестването върху животни. За сега съм Пас!


Tolpa Green Matt е гел-пилинг за матов вид на кожата. За този гел имам цяло ревю тук, така че можете да прочетете подробно мнението ми за него там Цък!

Tolpa Dermo Face Sebio е почистващ гел с пилинг ефект. Тук заложих на най-малката опаковка от 50 мл., за да го пробвам и да видя дали ще е за мен. Ароматът на този гел е страхотен и се влюбих в него от първо нанасяне! Почиства идеално кожата. Определено бих си го купила в пълен размер.

Alverde Beauty and Fruity Peeling е пилинг с био-лайм и био-ябълка за нормална и смесена кожа. И тук ароматът ме спечели веднага, но не ми хареса като действие. Не чувствах кожата си добре почистена, леко я опъваше и просто не я усещах добре. Не бих пробвала друг продукт на марката. 


Farmona Tutti Frutti Body Scrub е пилинг, който си купувах доста често през лятото. Много съм доволна от ароматът му и от това как почиства кожата. Нежен е, почиства кожата супер и я оставя ароматизирана. Определено влиза в годишните ми любимци, бих си го купила пак и бих го препоръчала. 

Bettina Barty Vanilla Blueberry Cupcake е душ-гел, за който можете да прочетете подробно ревю Цък! Абсолютно влюбена съм в опаковката и ароматът на този душ-гел! Доволна съм как измива кожата, ароматът е траен и количеството му е повече от задоволително! Бих си го купила пак.

Balea Anti-Transpirant 5in1 Protection е рол-он против изпотяване. Тук дори не съм изхабила въпросният продук, защото е под всякаква критика.Въобще не помагаше за премахването на неприятната миризма, а на него пише 48 часа защита. Ами, дори за 2 часа не се справяше с абсолютно нищо. Купих го това лято и изкарах с него около 2 седмици. Спрях да го ползвам поради две причини: не си вършеше работата и исках да си купя друг без алуминий, защото този има. Не бих си купила друг подобен продукт на марката


L'Oreal Pure Clay Purity Mask е почистваща матираща маска за лице. Това също е един от продуктите, които чакат за този пост от дълго време. Когато тези маски се появиха на пазара бяха абсолютен бум! Аз си купих тази, която е за матиране. Опаковката ми хареса, самата маска беше приятна и почистваше добре лицето, но не видях матиране. Не бих си я купила пак, а и L'Oreal са вън от списъка ми с марки, които искам, защото тестват върху животни. 

Clinique Moisturizing Lotion 3-Step е хидратиращо мляко за лице. Още един продукт, който си дочака поста. И него съм го изхабила отдавна, но ще напиша няколко думи. Млякото е подходящо за суха и смесена кожа. Тук също съм взела продукт, който не е точно за мен. Омазняваше ми лицето и попиваше много бавно. Ако сте със суха кожа, може би ще е много добър за Вас. Аз не бих купила пак нещо на марката, защото тестват върху животни. 


О'right Peach Blossom е шампоан за обем и чувствителен скалп. Този шампоан много ми хареса в началото на използването му, но след известно време започна да ми прави проблеми. Скалпа ми започна да се лющи, да ме сърби и дори се стигаше до кръв и рани. Първо си мислех, че слагам голямо количество и не го измивам добре, но проблемите си останаха и след като намалих количеството. Въпреки това, аз продължавам да искам да дам шанс на марката и бих пробвала друг продукт преди окончателно да съм ги премахнала от списъка ми. 


Revlon ColorStay е дълготраен матиращ фон дьо тен за комбинирана и мазна кожа. Този продукт също съм купувала преди доста време и това лято успях да го изхабя преди да му мине срока на годност. Исках да го изхвърля, когато минах към cruelty free продукти, но реших да го използвам след като вече съм дала пари за него. Интересният факт тук е, че не го ползвах върху лицето си, а върху краката. Кожата ми там е проблемна и имам доста белези и червени петънца, а за лятото въоще не са приятна гледка. Този фон дьо тен ги прикриваше идеално и стоеше на кожата цял ден без да мръдне. Валял ме е дъжд, карала съм колело през полета и черни пътища, а той не помръдва. Наистина беше покривен и дълготраен, но не бих купила нищо на Revlon, защото не са cruelty free.

theBalm Read My Lips е блясък за устни, който изхабих сравнително бързо. Като цяло не съм фенка на блясъците за устни и не ги заглеждам много. Точно този си го взех, защото исках нещо на theBalm, а той беше намален на цена около 18 лева, ако не се лъжа. Хубав цвят, приятен аромат, но доста лепкав. Не бих си го купила пак. Бих пробвала някое течно червило на theBalm.

Няма коментари:

Публикуване на коментар