вторник, 25 декември 2018 г.

Моите Топ 10 Коледни Филми


Още един коледен пост съм Ви приготвила днес. Този път е на филмова вълна, защото тук обичаме филмите, колкото и козметиката. В него ще Ви споделя една малка част от филмите, които ми носят най-силно празнично настроение и обожавам да гледм през това време от годината. Повечето заглавия са банални и почти всеки ги знае, но много обичам да пиша и споделям с Вас за филми, така че не ме съдете, хаха.
 

1. Home Alone I, II и III ( 1990, 1992, 1997 )


Каква Коледа ще е без "Сам вкъщи"? Колкото и бъзици да отнасят тези филми в интернет, няма човек който да не се радва на приключенията на Кевин и на двамата глуповати крадци. Не е имало Коледа, на която да не съм гледала някой от трите филма и чаках с нетърпение да ги пуснат по някой канал. Това са филмите от детството ми и винаги ги свързвам с приятни моменти. 

IMDb: Home Alone
IMDb: Home Alone 3

2. The Santa Clause I, II и III ( 1994, 2002, 2006 )


Още три филма, които ме отнасят в детските ми спомени за Коледа. Изключително забавни филми с голяма доза коледно настроение. В главната роля ще видите известния комик Тим Алън, който влиза в образа на добрия белобрад старец. Преди години доста често пускаха филмите по телевизията около празниците, но от много време не съм ги засичала. Чудесни са за филмов маратон със семейството. 


3. How the Grinch Stole Christmas ( 2000 )


Една коледна класика, която гледах за първи път миналата година на Коледа. Да, гледах този така известен и любим коледен филм, 17 години след премиерата му (shame!). По-добре късно отколкото никога, нали? Ако трябва да бъда откровена, винаги съм мислила че ще бъде пълна боза и загуба на време, та за това не исках да го гледам. Била съм в доста голяма заблуда! Филмът много ми хареса и бързо се нареди в моите топ филми за Коледа. Уникални костюми и грим, чудесна коледна атмосфера и невероятен Джим Кери. 


4. Krampus ( 2015 )


Ето тук ще се отклоня от типичните коледни филми и ще Ви предложа нещо по-мрачно. През последните няколко години, фолклорната фигура Крампус стана доста популярен и нямаше как да не се направи филм за него. Този филм от 2015 година е дело на режисьорът Майкъл Дохърти. Други негови филми са Trick 'r Treat, X-Men 2, X-Men: Apocalypse и в момента работи над Godzilla: King ot the Monsters. Krampus е идеален за тези от Вас, които искат коледна атмосфера, но в същото време и нещо по-различно. Фимът е страхотен, ефектите са много добри, а Крампус е супер мрачен. Препоръчвам Ви го с две ръце, ако още не сте го гледали.

IMDb: Krampus

5. The Nightmare Before Christmas ( 1993 )


Филм, който влиза във втора моя класация в блога. Чудесен за два празника: Хелоуин и Коледа. Той също е за тези от Вас, които са фенове на по-мрачните филми. Абсолютна класика от Тим Бъртън, изпълнена с хумор и двойна празнична атмосфера. Един от най-любимите ми филми за всички времена!


6. Edward Scissorhands ( 1990 )


Още един шедьовър на Тим Бъртън. Този филм не е напълно насочен към Коледа, но на мен ми създава много приятно коледно настроение през цялото време. Чудесно представена история на един странен, но изключително мил и добър човек, с ножици вместо ръце. В неговият образ влиза невероятният Джони Деп, който добива световна известност с тази роля. 


7. Mickey's Christmas Carol ( 1983 )


Новелата "Коледна песен" от Чарлс Дикенс е класика и има не една филмова адаптация по нея. Една от любимите ми е тази, в която класическите дисни анимационни герои играят ролите в "Коледна песен". В ролята на Ебенизър Скрудж е патока Скрудж Макдък, а плахият му служител Боб Крачит е изигран от Мики Маус. Историята на Дикенс ни учи кое е най-важното за Коледа и от Дисни са представили историята чудесно с техните герои. Препоръчвам го винаги за Коледа.


8. A Flinstones Christmas Carol ( 1994 )


И като съм започнала с адаптации на "Коледна песен"... Друг любим анимационен филм е този със семейство Флинстоун. Тук Фред Флинстоун получава роля в местния им театър и трябва да влезе в кожата на известния скъперник Ебенизър Скрудж за постановка на Коледа. Фред взема ролята много сериозно и започва да прилича на героят не само за сцената, но и в живота си. Какво ще стане с него и семейството му ще раберете като гледате тази чудесна комедия. Това е поредният филм, който ме отнася в спомените ми за отминали Коледи.


9. Franklin's Magic Christmas ( 2001 )


Приключенията на костенурката Франклин бяха и все още са едни от най-любимите ми анимационни филмчета. Харесвам как е нарисувано, харесват ми историите и все още обичам да си го пускам и да го гледам с удоволствие. Една история е около 10 минути и в един епизод има по две истории. Коледната му история обаче е направена като кратък филм с времетраене около 50 минути. Много красива и топла семейна история, която ни кара да отидем и да прегърнем близките си. 


10. Harry Potter and the Sorcerer's Stone ( 2001 )


Най-любимата ми поредица филми за всички времена! Първият филм винаги ще го свързвам със Коледа, защото за първи път го гледах по телевизията и то на Бъдни вечер. Все още помня емоциите и мислите си, когато го гледах и спечели сърцето ми завинаги! Не мисля, че има смисъл да разказвам сюжета на филма, защото всеки знае за какво става въпрос. Ако не Ви е известен, то значи че сте живяли в пещера през последните 20 години, хаха. Всяка част от поредицата за младият магьосник е супер подходяща за празничните дни. Ако не сте гледали Хари Потър, това време от годината е идеално за един маратон. Какво по-хубаво от доза магия за Коледа?



Весели празници! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар