вторник, 25 декември 2018 г.

Коледен Таг


Здравейте и честита Коледа! Пожелавам Ви да сте живи и здрави, да преследвате мечтите си и да сте заобиколени от позитивни хора! В днешния празничен ден ще споделя с Вас моите отговори на един Коледен таг, който открих в блога Makeup Savvy и много исках да го направя. Започваме!


1. Любим Коледен филм?
Оххх, доста труден въпрос за киноман като мен. Обичам първите три филма "Сам вкъщи" колкото и дразнещи да са за повечето хора. Никога няма да ми омръзне да ги гледам и винаги ще ми носят празнично настроение.
2. Кога отваряш подаръците: Коледа вечер или Коледа сутрин?
От малка съм свикнала да отварям подаръците вечерта на 24 декември.
3. Имаш ли любим Коледен спомен?
Нямам не любим спомен от Коледа.
4. Любима празнична храна?
Най-много обичам сърмите и колаците на Бъдни вечер.
5. Любим подарък за Коледа?
Нямам любим подарък. Всеки подарък е хубав, защото човекът е отделил от времето и средствата си за него и е помислил за нас.
6. Любим Коледен аромат?
Коледа свързвам с аромат на мандарини, бор и пушека от комините. Обичам тези аромати!
7. Имаш ли традиции за Коледната вечер?
И деня, и вечерта традицията е една: филми и ядене, хаха!
8. Какво има на върха на елхата ти?
Продълговат връх в лилав брокат 
9. Кой беше подаръкък ( най-щур, екстравагантен) , който нигога не получи като дете?
Винаги в списъка ми с желания имаше плюшени играчки и две Коледи под ред исках плюшена риба, плюшена мравка и плюшена хиена. Мама и тати ми казаха, че дядо Коледа не прави такива играчки и така не си ги получих, хаха. 
10. Коя е най-хубавата част от Коледа за теб?
Това, че цялото семейство е заедно.



Пожелавам Ви светли празници и много усмивки! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар