четвъртък, 20 декември 2018 г.

Палитра Fetish от Kat Von D Ревю


Много съм развълнувана за днешното ревю, защото ще Ви разказвам за палитрата, която най-много чаках тази зима. Става въпрос за Fetish палитрата на Кат Вон Ди както сте разбрали от снимката и заглавието.


Това е първата ми палитра на Кат Вон Ди и нямах търпение да се докопам до нея. Тя беше пусната в продажба на 27 септември на цена от 63 долара. Аз реших, че ще я изчакам да дойде в нашата Сефора и да си я купя тогава. Мисля, че я заредиха в България около Черния петък и на мен никак не ми се занимаваше да ходя точно този ден в мола. И една вечер както ли лежах и си цъках на телефона, реших да вляза в сайта на Кат и да видя какво има. Тогава видях, че палитрата е налична и то на цена от 31,50 долара! Веднага я поръчах, естествено. Силно се изкушавах да поръчам и палитрата с ружове и хайлайтъри, която няма да използвам, защото беше намалена на 21,50 долара, но здравия разум се включи и поръчах само палитрата със сенките. Направих поръчката на 22 ноември и на 24 ноември получих мейл, че е пусната към мен. Пристигна на адреса ми на 8 декември. Доста бързо стана и ми я донесе куриер на Спиди. От сайта на Кат Вон Ди са се погрижили да не се занимавате Вие с митници и накрая на поръчката се изчисляват таксите и доставката до България. И така, общата сума която платих беше 55,94 долара. Така ми беше много по-удобно и наистина не исках да стъпвам в нашата Сефора. Пък и винаги съм била негативно настроена към продуктите, които се изпращат към нашия пазар и предпочитам да поръчвам или от официалните сайтове на марките, или от Beauty Bay. Да се връщаме на по-интересното в поста.



Тази палитра е истинско произведение на изкуството! Аз съм голям фен на добре направените и красиви опаковки и тук оставам напълно безмълвна! Абсолютен поклон пред таланта на Кат Вон Ди! Бродираният надпис Fetish върху латексовият капак на палитрата е абсолютно попадение. Комбинацията от черно и червено е супер красива. Дори картонената кутия, в която идва палитрата е идеална. Много съм впечатлена и доволна от външният вид на палитрата. Доста е голяма, но това не ме дразни. Аз харесвам големите палитри с много цветове вътре. Палитрата е тежка и стабилна. Затваря се здраво с помощта на магнит. Освен вътре под всеки цвят, имената на сенките са изписани и на гърба на палитрата. Сега да видим и какво получаваме вътре в нея.


Когато видях клипа със суочовете на палитрата бях тотално влюбена и си казах, че на всяка цена ще се сдобия с тази палитра! Влюбих се още в снимката на палитрата, но тези цветове... Те бяха уникални! Няма цвят, който да не ми харесва в нея. Получавате 24 цвята сенки с 4 различни ефекта, които са матов, бласкъв, дългоцветен и ултра брокат. Цветовете са интересни и бих казала, че нямам много такива в колекцията си. Всичките са много меки и приятни на пипане. Лесно се разпрашват в палитрата и трябва да сте внимателни, когато вземате с четката. Пък и не Ви е нужно голямо количество от даден цвят, защото пигментацията им е много висока. Работи се лесно с тях и се разнасят супер добре. За цветовете Chastity, Cuffs и Submissive препоръчвам нанасяне с пръсти за пълен глитър ефект. Пробвах ги с четка и не се получава нищо. След това опитах с навлажнена четка, но пак нямаше почти никакъв ефект. Най-добре се получиха с пръст. Стават наситени и красиви блестящи цветове. Сенките издържат на клепача през целият ден без да се събират в сгъвките. Ето и суочове направени на чиста кожа с пръст:




Цветовете от третата снимка са ми най-любимите от палитрата. Вътре в нея също има и голямо огледало. Палитрата е веган и срокът на годност след отваряне е 12 месеца.
Това е първата ми палитра от Кат Вон Ди и може би вече разбрахте от ревюто, че съм напълно влюбена в нея! Тези цветове, тази пигментация, тази опаковка... Нямам думи! Просто като я погледна и виждам изкуство. С тези 24 сенки можете да развихрите въображението си и да създадете много визии. Ако все още можете да я намерите някъде, то аз Ви препоръчвам да не се чудите много и да я грабвате. Всяка стотинка дадена за нея си заслужава. 

Продуктите на Kat Von D не се тетват върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар