неделя, 24 март 2019 г.

Photo: Моите 10 Любими Снимки на Котки


Здравейте! Напоследък доста отсъствам и в блога, и в инстаграм и ако Ви кажа причината, сигурно много ще ми се смеете.
Колежката ми на работа ни показа една игра и сега и тримата сме зарибени и цъкаме. Последните месеци съм дала повече пари за играта, отколкото за козметика ( само преди броени дни станах на 26 години, но действията ми си остават като за 16) ... Да оставя настрана моите отклонения и да Ви кажа какво ще разглеждате в днешния пост.
Както казах и в предишният ми пост, искам да разнообразя съдържанието на блога ми и да не пиша само за козметика, а да обърна внимание и на другите ми хобита. Най-любимото ми хоби е снимането и се занимавам любителски от 2009 година. Нащракала съм супер много неща и ще ми е трудно да Ви покажа всичките ми любими кадри накуп, за това ще направя няколко поста с различни категории. Първите снимки ще са на най-популярните животни в интернет: котките! Просто няма как да не отделя един пост само за тях и да Ви покажа любимите ми снимки на сладките пухчета. Ако и Вие като мен сте "cat person" ще се насладите на 100 %. Enjoy!


Юни 2011

Май 2011

Ноември 2012

Януари 2013

Август 2013

Декември 2013

Януари 2015

Януари 2015

Юли 2017

Октомври 2018

Дано да съм успяла да предизвикам усмивка на лицата Ви със снимките на тези пухкави сладури :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар