сряда, 1 май 2019 г.

Палитра Lolita на Kat Von D Beauty Ревю


Lolita е най-известният цвят течно червило в асортимента на Kat Von D и не отдавна бяха добавени още продукти с това име и цвят. Най-интересният от тези нови продукти естествено е палитрата със сенки или поне на мен тя ми беше най-интересна и я чаках.
Освен палитрата бяха пуснати и очна линия и блестящо течно червило в цвят Lolita. Днес обаче ще обърнем внимание на палитрата и ще Ви кажа дали ме впечатли. Това е вторият ми допир до сенки на Kat Von D. Първата палитра, която си купих беше Fetish и я чаках с голямо нетърпение. Хареса ми, писах ревю, но напоследък не посягам към нея. За това пък, последните седмици не спирам да се гримирам с Lolita.



Любовта ми към външният вид на палитрата и сенките беше от пръв поглед. Просто тези нюанси на розовото са толкова красиви и романтични, и са чудесно комбинирани с този уникален тату надпис "Lolita". Поредната опаковка на Кат Вон Ди, която е същинско произведение на изкуството. Надписа и орнаментите около него са релефни както на палитрата, така и на картонената опаковка. Палитрата е тежка и създава усещане за луксозен продукт. Не е голяма, така че ще е много удобна за съхранение и при пътуване. Затваря се здраво с помощта на магнит. Вътре е черна и има огледало. Много стилна и изчистена. Сега и към самата магия.


Сенките са СТРАХОТНИ! Супер пигментация, с която трябва да се внимава, ако сте начинаещи. При първият ми грим с Lolita направих грешката да я подценя ( или надценя моите способности, хаха ) и много трудно прелях цветовете, даже почти не успях и цял ден ме дразнеха. Тогава побързах да обвиня сенките, че не се преливат хубаво, но грешката си беше моя. Нужно Ви е съвсем малко количество от сянка, за да станат хубави цветове, които можете и да напластявате постепенно за още по-наситени тонове. Много са меки и приятни на допир. Почти няма разпрашване на цветовете нито в палитрата, нито под очите при нанасяне. Получавате 8 цвята матови сенки. 

Аз харесвам шимъри и малко ме дразни, че тук няма, защото в почти всеки грим използвам цвят шимър. Щеше да е хубаво, ако цветът Besitos беше блестящ, защото с Hermosura са почти еднакви. Това е единственото нещо в палитрата, което не ми харесва, но не е болка за умиране, хаха. Ето и суочове на сенките направени с пръст върху чиста кожа:

Цената на палитрата е 76 лева и може да си я закупите от Сефора. Аз си я купих на Цветница, когато беше последния ден от намаленията в Сефора и ми излезе към 60 лева. В официалният сайт на Kat Von D Beauty е 39 долара. От там също можете да поръчвате към България и не задържат пратките на Митница. 


Lolita е лимитирана палитра. Ако харесвате тези цветове, които тя Ви предлага, не се чудете много. Всяка стотинка дадена за нея си заслужава. 

Продуктите на Kat Von D Beauty не се тестват върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар