четвъртък, 31 октомври 2019 г.

HalloWeek 2019: Палитра Haunted House от Makeup Revolution Ревю


Дойде време да обърна внимание и на звездата в Хелоуинската колекция на Makeup Revolution. Представя на Вашето внимание палитрата Haunted House!


Има ли нужда да казвам, че се влюбих веднага в тази палитра? Абсолютно всичко в нея крещи хорър и Хелоуин, и моята horror geek душа не издържа просто. Цветовете са супер красиви, едни от любимите ми цветове сенки. Имената на всеки цвят са просто уникални и ме радват супер много. И на всичкото отгоре, отпред е сложена зловеща къща и огромна луна! Ако сте фен на хорър и всякакви spooky неща ще разберете вътрешната ми еуфория при вида на тази палитра.


Палитрата съдържа 18 цвята сенки. Аз си я купих от Pink Panda за 28,99 лева, но в момента не е налична. Можете да си я купите от Beauty Bay на цена от 12 евро. Палитрата е метална, но не е най-добрата изработка, която съм виждала. В смисъл, усеща си се евтина и ме е една малко калпава. Не мога да я опиша точно, но щеше да е много по-добре ако беше картонена или пластмасова палитра. Вътре около някои сенки на моята палитра е издраскано и не ме зарадва много този факт, но го преглътнах защото всичко останало много ми харесва. Палитрата има и голямо огледало вътре, което имам чувството, че ще падне, но за сега се крепи, хаха. Да преминем към самите сенки, които са по-важната част. 


Вече изразих моята абсолютна любов към цветовете и имената им, но сега да видим дали и качеството е добро. Ами за палитра, която струва по-малко от 30 лева и включва 18 сенки, бих казала че качеството е идеално. Всички са пигментирани много добре, разнасят се лесно, а шимърите са просто скандални! Цветовете Demonic, Phobia и Creak са ми абсолютни любимци. Всички сенки са много нежни, меки и почти няма разпрашване. Дори цветът Motel, който е и матов изглежда много добре, а такива цветове в повечето случаи са провал. Ето и суочове на цветовете направени с пръст върху чиста кожа:





Много приятно ме изненада тази Хелоуин колекция на Makeup Revolution. Палитрата е една от новите ми любимци и Ви я препоръчвам с две ръце. Ако харесвате такива цветове и искате нещо на по-достъпна цена, това е палитрата за Вас. 
Пожелавам Ви весело изкарване на Хелоуин, а аз отивам да гримирам сестра ми и мен, хаха. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар