събота, 2 ноември 2019 г.

HalloWeek 2019: Палитра Elvira, Mistress Of The Dark от LunatiCK Cosmetic Labs Ревю



Въпреки, че Хелоуин мина и вече сме ноември, аз имам още един последен пост за първата ми HalloWeek поредица. Винаги в първите дни след Хелоуин или друг любим празник ( Коледа ), се чувствам като ограбена, хаха. Цялото чакане и подготвяне вече е минало, за това в първите няколко дни след празника, аз продължавам да си втълпявам, че все още може да се празнува, защото не искам да го пускам. Не знам дали ме разбрахте, защото и аз не се разбирам, хаха.
Таа, ще направя още един пост в тази поредица и после пускам Хелоуин настроението ми и ще чакам Коледа. Днешният пост го бавя една година и мисля, че вече е време да му обърна нужното внимание и HalloWeek е най-подходящото място, където да го вместя. 
Ако следите блога ми, сигурно знаете, че съм фен на инди марките, при всеки удобен случай си купувам по нещо от някоя такава марка и има един бранд, който заема главно място в сърцето ми. Брандът е LunatiCK Cosmetic Labs и днес ще Ви представя палитрата им, която е посветена на една от най-емблематичните готик дами от киното: Елвира. 
Палитрата е пусната официално в продажба на 1 октомври 2016 година по случай 35-тата годишнина от шоуто на Елвира. Аз си купих моята миналата година от Beauty Bay, но за съжаление в сайта вече няма нищо на LunatiCK. Не знам дали вече няма да предлагат продукти на марката или временно са изчерпани. Силно се надявам пак да заредят нещата им, защото наскоро от LunatiCk пуснаха нова палитра, която искам да си купя, но да се върна на палитрата за Елвира.


Формата на палитрата е обичайната за LunatiCK, а тя е ковчег. Отпред обаче няма елементи от Уиджа дъска, а виждате самата Елвира в цялата й прелест. Палитрата е тежка и се усеща луксозно, както всички останали палитри на марката. Когато отворите палитрата, вътре ще видите огледало, което е във формата на ножа, който седи на колана на Елвира. Освен него и сенките, естествено, вътре има и две 3D картинки на паяжина и свещник. Първо си мислех, че ще ме дразнят, но всъщност ми харесаха как изглеждат вътре. Получавате 5 цвята сенки за очи и един цвят руж. Цветовете в палитрата са подбрани така, че да можете да пресъздадете грима на Елвира. 


Качетвото на сенките е страхотно, каквото е във всяка палитра на марката. Супер добре пигментирани, меки и се разнасят като магия. Сенките на LunatiCK са най-лесните и приятни за работа, който съм използвала и тук не е изключение. Руж не използвам много често, но този съм го ползвала няколко пъти върху мен и за миналогодишният Хелоуин грим на сестра ми. Не съм ползвала друг за сега и нямам база за сравнение, но този от палитрата ми харесва как седи. Ето суочове на сенките и ружа ( най долу ) направени с пръст върху чиста кожа:


Палитрата можете да поръчате от официалният сайт на LunatiCK Cosmetic Labs на цена от 35 долара. Beauty Bay както написах горе, вече нямат нищо на марката в сайта си, но има един друг европейски сайт, който намерих с някои от продуктите на LunatiCK. Сайтът се казва Attitude Europe и можете да откриете не само грим, но и дрехи, аксесоари, обувки, декор и много други неща в готик стил. Мисля скоро да поръчам нещо от там и ще напиша в ревю мнение за сайта. 


А сега ми остава само да броя дните до следващия Хелоуин, хаха.


Продуктите на LunatiCK Cosmetic Labs не се тестват върху животни!  

Няма коментари:

Публикуване на коментар