четвъртък, 31 октомври 2019 г.

HalloWeek 2019: Makeup Revolution Хелоуин Колекция Ревю


Здравейте и честит Хелоуин! Най-после дойде! Аз съм супер развълнувана и имам куп задачи днес. Искам да си напиша постовете, да гледам филми, имам да довършвам някои детайли по костюма на сестра ми... Общо взето, програмата ми е пълна и съм много доволна, че тази година не съм аз домакин за Хелоуин, защото тотално щях да изпуша, въпреки че цяла седмица съм си вкъщи. 
Днес продължавам с другите продукти, които си взех от колекцията на Makeup Revolution. Сега ще Ви покажа три течни червила, един течен хайлайтър и един лак за нокти. За довечера съм оставила най-хубавото от тазгодишната колекция. 
По-голямата част от нещата си ги поръчах от Pink Panda, почти веднага след като ги пуснаха. Някои от продуктите са все още налични там и в Beauty Bay, така че можете все още да си купите нещо, ако Ви хване окото. Ще започна с течните червила. 


Това са ми първите червила от марката и бих казала, че съм много приятно изненадана. Винаги съм била скептично настроена към Makeup Revolution и не им следя с интерес новите лансирания. Те са и една от марките, които много ме дразнят с непрестанното си бълване на нови неща почти всеки ден. Другите такива са BH Cosmetics. Толкова много неща пускат и двете марки, че им губя нишката и се оплитам, кое е ново и кое старо. Реших един ден обаче, да вляза в инстаграма на Makeup Revolution и да видя какви неща са пуснали за Хелоуин. После бързо направих поръчка от Pink Panda. Ако не се лъжа, от марката бяха пуснали 5 цвята червила като две от тях бяха матови, а другите три със сатенен финиш. Аз си купих 3 цвята, които са по-носими, защото другите две бяха черно и много тъмно червено. Моите цветове носят имената Horror, Haunted и Bewitched. И трите са налични в Pink Panda, а цената им е по 13,99 лева. Единствено Bewitched си го поръчах от Beauty Bay на цена от 4,80 евро. 



Шишенцата изглеждат много добре, матови са и имат красиви детайли по капачките. Червилата от матовата серия са с черна капачка, а сатенените с червена. Апликаторът е плосък от двете страни и нанасянето на червилата става лесно и бързо. Доста са течни като консистенция и трите червила. Матовите изсъхват до красив матов финиш. Има леко изсъхване на устните, но не е нещо неприятно. Сатененото е много красиво и има нежен блясък. Ето суочове на цветовете:


Bewitched - матов финиш
Haunted - сатенен финиш
Horror - матов финиш

Много съжалявам, че досега така игнорирах тази марка. Червилата са много добри за цената си и съм много доволна. Определено бих си купила още от тях.


Другият продукт, който ми е пръв не само от Makeup Revolution, но и като цяло, е този течен хайлайтър. Първо бях хвърлила поглед на червения, но си казах: "Къде ще го носиш?" и се отказах от него. Като цяло не ползвам много често такъв тип продукт, но исках да имам и течен хайлайтър в колекцията. Този се казва "Creature Of The Night" и си го взех от Pink Panda на цена от 15,99 лева. Хайлайтъра се намира в красива стъклена бутилчица, която е във формата на череп. Количеството продукт, което получавате е 13 мл. В Pink Panda е изчерпан, но все още можете да го намерите в Beauty Bay на цена от 6 евро. Цветът е много пигментиран и Ви е нужно съвсем малко количество, за да постигнете силен блясък. Разнася се красиво и лесно. Бих казала, че поставянето на течен хайлайтър ми е по-лесно, а мислех че ще е по-сложно. Само трябва да се внимава с количеството, което слагате. Цветът изглежда много естествено върху кожата като се разнесе. Ето суоч:


Последният продукт, който си взех е лак за нокти. Той също се намира в стъклено шишенце във формата на череп, а количеството му е 12,5 мл. Цветът, който си избрах е черен металик, а името му е Horror Show. Покрива нокътя с няколко движения, но не е много дълготраен. От друга страна, аз много си ползвам ноктите и ръцете като цяло, та почти никой лак не ми се запазва на ноктите непокътнат за повече от 2 дни. 


Този цвят не е наличен в Pink Panda, но можете да си го поръчате от Beauty Bay, където е на цена от 4,75 евро. Моят си го поръчах от Pink Panda за 11,99 лева. В сайта все още има другите цветове на същата цена.


Продуктите на Makeup Revolution не се тестват върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар