сряда, 30 октомври 2019 г.

HalloWeek 2019: Бои За Лице От Makeup Revolution Ревю


Остават броени часове до Хелоуин и моите ревюта на козметика не спират. Запазих Ви най-хубавото за накрая. От Makeup Revolution пуснаха доста богата колекция за Хелоуин и аз успях да си закупя няколко от нещата им. Чудех се дали да сложа всички неща, които си купих в едно ревю, но като се замислих колко дълго ще стане реших да ги покажа в няколко поста. Ето и първа част от покупките ми от празничната колекция на Makeup Revolution.


Тази година Makeup Revolution ме изненадаха много приятно с тази колекция. Даже вече съм си набелязала и адвент календар за Коледа от тях, но да се върна на Хелоуин. Много се зарадвах, че в колекцията са пуснали палитри с бои за лице, защото почти всяка година имам нужда от боя и все не успявам да си намеря хубава. Честно казано, не бях с големи очаквания и към тези палитри, но понеже не са много скъпи си ги взех за проба. 


Едната палитра е с матови цветове, а другата със блестящи ( металически ). Тази с блестящите цветове е налична в Beauty Bay и дълго време я имаше и в Pink Panda. Матовата обаче изчезна много бързо и никъде не я презаредиха, или поне аз не нацелих момента, но все още е изчерпана. Тъкмо, когато се бях отчаяла, че няма да мога да си я купя, една вечер реших да напиша "face paint" в notino, за да видя дали ще си намеря нещо друго и "О,ЧУДО!", там я имаше. Поръчах я веднага и още на следващия ден вече беше изчерпана. Голям късмет извадих. Цената й там беше 14,90 лева. Палитрата с металическите бои си я поръчах от Beauty Bay за 5,80 евро. В момента цената й там е 7,25 евро. 



И двете палитри включват по 12 цвята, като количеството на всеки цвят е около 1 грам. Самите палитри са пластмасови, изглеждат добре и са стабилни. Вътре всяка има огледало. 
Боите са меки и нежни, нанасят се много лесно и са добре пигментирани. Покритието им е добро, почти отлично. Вече изпробвах цветната палитра за грима върху сестра ми и съм много доволна. Тази с металическите цветове ми е някак по-бледа, повечето цветове се разнасят по-трудно и стават като на петна. Тъмните цветове се представят добре, но по-светлите са зле. Имах надежди за розовото, но то е най-големия провал в палитрата. Сложили са също черен и бял цвят, които са си матови, но черното и бялото в шарената палитра са по-добри. Цветовете можете да нанасяте с помощта на четки или пръсти, както Ви е удобно. Ето суочове на двете палитри напавени с пръст:


Не бих казала, че съжалявам за металическата палитра, защото и тя си има няколко попадения. Но определено шарената ми е абсолютен фаворит! Нищо чудо, че все е изчерпана. Ако Ви трябват бои за лице, които да са качествени и изгодни, тези на Makeup Revolution са за Вас. Чакам с нетърпение Хелоуин предложенията им за догодина, хаха. 
Продуктите на Makeup Revolution не се тестват върху животни! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар