понеделник, 28 октомври 2019 г.

HalloWeek 2019: Какво Ще Гледам?


Вече сме в седмицата на един от любимите ми празници: Хелоуин! Йеиии! Реших тази година да направя нещо по-различно посветено на празника в блога ми. Таа, реших да се стегна, да съм активна в блога и да поствам по две публикации всеки ден до Хелоуин, свързани със празника, разбира се.
И ето го първия пост от HalloWeek серията, в който ще споделя с Вас какво ще гледам тази седмица, за да се потопя още повече в spooky настроението. Ще ви покажа няколко филма, които съм гледала, но ще гледам пак; няколко, които тепърва ще гледам и няколко YouTube серии. Започвам с филмите и как съм си ги разпределила през седмицата.

Понеделник 28 Октомври

Днес съм посветила деня на емблематичния хорър убиец за това време от годината: Майкъл Майърс! Започвам със голямото завръщане от 2018 година, след това със шедьовъра на Роб Зомби от 2007 година и продължавам със старите филми. 




Вторник 29 Октомври

За този ден съм планирала да изгледам "Goosebumps 2: Haunted Halloween" от миналата година. Много бях разочарована, че не го пуснаха по кината ни, но реших да си го оставя за тази година предпразнично. Много харесах първият филм от 2015 година, та може да ги гледам и двата. Миналата година имах списък с предложения за филми за Хелоуин и бях добавила "Goosebumps" в него ( Цък! ). За вечерта на 29 октомври ще доглеждам поредицата "Halloween" , защото едва ли ще се справя с нея само в понеделник, хаха. 


Сряда 30 октомври

Остават броени часове до Хелоуин и за този ден съм си избрала разнообразни гледания. За през деня искам да гледам "Halloweentown", защото никога не съм го гледала. След филма ще си пусна миналогодишните Хелоуин серии на Mykie от YouTube канала "Glam&Gore". В тези серии, Mykie прави гримът си на различни обитавани места и разказва истории за тях. Открих я това лято и нямам търпение да гледам видеата й с грим уроци преди Хелоуин. За вечерта пък ще съм си на хорър вълна и ще зяпам "House of 1000 Corpses" на Роб Зомби, а след него идва ред на YouTube сериите от канала "The Witching Season", които правят кратки инди филми. Не съм гледала нищо от този канал, но се надявам да ми харесат.










Четвъртък 31 Октомври: Хелоуин

Дойде и дългоочакваният ден от тази седмица: Хелоуин! За днес съм си приготвила два филма, които ще гледам вкъщи през деня и имаме още два филма за вечерта, когато се съберем с приятелите. Вкъщи ще си гледам най-любимите филми за Хелоуин: единият е "Trick 'r Treat", а другият е "Night of the Demons" от 2009 година. Препоръчвам Ви ги с две ръце, ако искате да се потопите напълно в атмосферата на празника. За вечерта ще зяпаме "The Legend of Halloween Jack" и "Scary Stories to Tell in the Dark", които са нови за всички ни. 




Дано съм Ви дала някоя и друга идея с този малък списък. Очаквайте още постове на Хелоуин вълна :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар