понеделник, 28 октомври 2019 г.

Палитра Mini Zodiac: Pisces от BH Cosmetics Ревю


Обещах Ви, че скоро ще се върна към ревютата на грим и си изпълнявам обещанието. През лятото не съм използвала една капка грим, а и за моя изненада, почти не съм и купувала декоративна козметика. За това и първите ми ревюта ще са на малко по-стари лансирания от тази година. Започвам с палитра на едни от любимците ми сред декоративната козметика, а именно BH Cosmetics.

След като пуснаха две големи палитри свързани със зодиака, от BH решиха да пуснат и мини палитри за всяка една зодия. Аз имам първата голяма палитра и съм много доволна от сенките. Цветовете са красиви, пигментирани и се работи лесно с тях, НО... не мисля, че цветовете отговарят на зодията, на която са поставени. Втората палитра също има красиви сенки, но пак съм на същото мнение относно цвят/зодия. Нея все още не съм си я купила, но и вече не съм сигурна дали я искам. За сметка на това, веднага си взех мини палитрата за моята зодия, а именно Риби, въпреки че въобще не ми харесва цветовия избор за зодията. 

Сега сигурно ще се запитате: "Защо тогава въобще я купи?". Ами, защото исках да я пробвам преди да я нахейтя, хаха. И не само нея, а цялата зодиакална поредица на BH Cosmetics. Ако следите блога ми, знаете че имам доста постове за продукти на марката и ги харесвам, но в последно време доста ме дразнят. Ще започна със мини Zodiac палитрите. Честно Ви казвам, това са едни от най-скучните палитри, които съм виждала. Една поредица от кафяви палитри , тук там с някой различен цвят, и при това грозен. Никоя палитра не си върви със зодията, освен може би Овен и Водолей. Не ми харесва, че цветовете отново са с кръгово подреждане в палитрите. Липсата на име за всеки цвят също много ме дразни. Самите палитри също са ми лишени от индивидуалност. Можеха да се постараят много повече и да направят интересна серия. Да обърнем внимание сега на конкретна палитра, а именно тази посветена на зодия Риби.


Аз лично съм обидена! Тази палитра прилича на едно кално петно и е изключително скучна. Дори никога да не си се интересувал от зодии, като чуеш "Риби", в главата ти трябва да се появява море, а то не е кафяво и зелено. Представям си палитра със сини, лилави и перлени нюанси, може би и тюркоазени, когато става въпрос за зодия Риби. Изобщо не съм съгласна с цветовия подбор на тази палитра! И кому е нужен този голям кръг със блестящ бронзов цвят? Да бяха сложили на негово място светлия цвят точно над кръга, поне става за преливки. Качеството на сенките е добро иначе, типично за BH. Преливат се добре и може да се измислят няколко визии с тази палитра. Ето суочове на цветовете нправени с пръст на чиста кожа:



Заключението, за което и Вие се досещате какво ще бъде, е че палитрата не ми харесва и определено не бих си взела други от серията. Естествено, ако на Вас цветовете Ви допадат можете да я пробвате, защото както казах качеството е добро, а и е много компактна. Аз просто не съм доволна от цветовете и опаковката, които би трябвало да изобразяват зодия Риби. Палитрата си я закупих чрез посредник от официалният сайт на BH Cosmetics. Цената на палитрата в момента е 8,40 долара. Можете също да я поръчате от немския сайт на марката, където цената е 15 евро. 



BH Cosmetics не тестват продуктите си върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар