сряда, 25 март 2020 г.

Четки За Очи Eye Essential Makeup Brush Set от BH Cosmetics Ревю


Здравейте, мили читатели! Надявам се, че всички сте живи и здрави, и сте си вкъщи на топло. Сега вече нямам никакво оправдание да не пиша тук и затова днес съм подготвила нов пост.
Както виждате от заглавието и снимката, главния герой днес е комплект четки за очи от един мой любим бранд, който често присъства в блога ми. За първи път ще пиша за четки, така че ме извинете, ако пропусна нещо. 



Комплектът включва 7 броя четки за очи. Пристигат в красива, изчистена кутия и всяка четка е опакована. Четките са направени от синтетични и естествени косъмчета, а дръжките в черно и златно им придават красива и стилна визия. На всяка четка има щамповано името BH Cosmetics и номер. 


101 Blending Brush - Много нежна и пухкава четка, която върши страхотна работа както за преливане, така и за нанасяне на цвят по целия клепач. Прелива цветовете бързо и доста лесно. Можете да я ползвате и за нанасяне на хайлайтър. Единственото, което не ми харесва при нея е, че падат повече косъмчета.

102 Large Shader Brush - Тази четка е с гъсти и по-твърди косъмчета от останалите. Чудесна е за нанасяне на кремообразни продукти ( примерно при cut crease ) и при поставяне на шимър сенки и брокати. Косъмчетата са синтетични.

103 Small Shader Brush - Четката е с естествен косъм и е много нежна. Също така е и пухкава, което я прави по-добра за блендване, отколкото за поставяне на сенки.

104 Angled Blending Brush - И тази четка е с естествени косъмчета. Тя също е много мекичка на допир и върши много добра работа. Аз я използвам за блендване на цвят от сгъвката на окото към веждата и съм много доволна.

105 Pencil Brush - Единственият минус, който ще дам на тази четка е, че е по-твърда от колкото ми се иска. Върши страхотна работа, но просто мен лично мааалко ме боде. Използвам я за нанасяне на цвят във вътрешната част на окото.

106 Fine Liner Brush - Тази четка почти не съм я ползвала и нямам изградено мнение за нея. За сега нямам нужда от нея при направата на грим, но се надявам за в бъдеще да ми влезе в употреба.

107 Small Angled Brush - Много добра четка направена от синтетични косъмчета. Върши чудесна работа за вежди и очна линия. Очната линия не е моята стихия, но с тази четка още от първия ми опит изглеждаше сравнително добре.


Цената на комплекта в официалния сайт на BH Cosmetics е 12 долара, но доста често правят намаления. Дори сега е намален на 7,20 долара. Същата беше цената, когато и аз си ги поръчах. Меко казано, цената е смешна! Във Beauty Bay комплектът струва 16,75 евро, но в момента е изчерпан. BH имат и немски сайт, в който четките са на цена от 12,50 евро. И трите сайта доставят до България, просто от Америка ще е доста по-скъпа доставката. 


Като заключение мога да кажа, че съм много доволна от четките и бих ги препоръчала. Цената им е дотъпна и получавате наистина добро качество. Освен тях, използвам четки за очи на Zoeva и почти не виждам разлика в качеството.

Няма коментари:

Публикуване на коментар