вторник, 11 август 2020 г.

Палитра Dreamy 2 The Mystic Palette от Nabla Cosmetics Ревю


Здравейте, мили читатели! Този път няма да започвам с оплаквания както в предишните няколко поста, защото и на мен ми писна от себе си и мрънканията ми, хаха. От доста време не съм писала ревюта за козметика и реших днес да обърна внимание на тази част от моя блог.
Декоративната козметика е на много заден план не само в блога, но и като цяло в живота ми от няколко месеца. Последната ми покупка е именно тази палитра, която ще видите сега, а нея си я купих в края на януари. Разбира се, причината е че останах без работа, а не защото доброволно съм ограничила харчовете си, хаха. Другата причина да не си купувам този тип козметика е и че сега нямам никакви поводи за носене на грим. От време на време се мацам вкъщи, правя си разни експерименти с палитри и днес ще споделя с Вас моето мнение за палитрата Dreamy 2, с която си играх доста през последния месец. 



Когато за първи път видях снимките, с които Nabla представиха тази палитра в инстаграм, се влюбих в нея от пръв поглед и просто знаех, че трябва да я имам. Абсолютно всичко във външния вид на палитрата ми харесва и цветовете в нея също са едни от любимите ми. Просто излъчва такава мистерия и магия, че нямаше как да я подмина. Самата палитра е картонена и много компактна. Усеща се тежка, затваря се здраво с магнит и е изпипана много детайлно. Също така, вътре има голямо огледало. Изглежда и се усеща доста лукзозно. Сега да обърнем внимание и на сенките вътре в нея.


В Dreamy 2 получавате 12 красиви цвята, които би трябвало да имат 5 различни финиша, но аз лично ги виждам като 3 матови и 9 блестящи. Тук е и първото нещо, което не ми хареса в палитрата. Аз съм фенка на блестящите сенки, но ми идват в повече тук. Другото нещо, което ме разочарова пак е свързано с повечето блестящи сенки. На суочове са божествени, но работата с тях е мъчение лично за мен. Не знам как точно да опиша проблема ми с тях, за да ме разберете, но ще се опитам. Просто 90% от сянката не иска да се нанесе върху клепача и си остава на четката. Четката е изцяло покрита, но почти нищо не залепва върху клепача. Това е най-простото обяснение, което мога да дам. Пробвах по какви ли не начини: с мокра четка, със суха четка, а и изпробвах всичките видове четки, които имам. Като цяло се докарва добро покритие, но с доста повторения и напластявания, а и голяма част от цвета остава като "заключен" в четката. До сега не съм имала подобен проблем с блестящи сенки от никоя палитра, дори почти винаги точно този тип са по-наситени и са ми по-лесни за работа, отколкото матовите. Ето и суочове на сенките направени с пръст върху чиста кожа:



Палитрата си я купих от Pink Panda на цена от 69,99 лв. В сайта можете да намерите и други продукти на Nabla. Друго място с техни продукти е сайта Beauty Bay и естествено официалният сайт на марката. Заповядайте и снимка на съставките, ако се интересувате:


В края на поста мога да кажа като заключение, че съм със смесени чувства към Dreamy 2. Преобладават положителни чувства, защото външно е просто 10/10, цветовете са супер красиви и наистина носи едно такова мистериозно и магично настроение. Това е втората ми палитра от Nabla и мисля да продължа с покупки на продукти от тях. Проблемите ми с тези цветове може и да са по моя вина и просто да греша нещо при нанасянето. Времето ще покаже дали ще се сработим с тази красота. 
Продуктите на Nabla Cosmetics не са тествани върху животни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар