вторник, 22 септември 2020 г.

Козметика За Лице Lumene Ревю



Здравейте и честита есен! Най-после дойде сезона, който най-много обичам, който ме вдъхновява и ме прави по-малко мързелива, хаха. Все още времето не е напълно есенно и багрите на този красив сезон не са се показали, но аз вече казах "чао" на лятото и съм в очакване на октомври. Наумила съм си да съм доста активна тук тогава, пък да видим дали ще го направя. А днес ще Ви споделя мнението си за няколко продукта от бранда Lumene. 

Lumene е финландска марка, която предлага козметични продукти за грижа за кожата, тялото и косата, които се произвеждат предимно от естествени суровини от арктическата природа. Продуктите не съдържат парабени, не се тестват върху животни и опаковките им са екологично чисти. В това ревю ще Ви представя три продукта от Lumene, които ползвам от дълго време, а те са крем за лице, почистващо мляко за лице и мицерална вода.


Lumene Lähde [Source of Hydratation]

Започвам с мицералната вода, която обещава старателно почистване на грима, освежаване и успокояване на кожата. Мога да кажа, че почиства много добре нечистотиите от лицето, но не се справя много добре в премахването на грим. Честно казано, още не съм използвала мицеларна вода, която да почисти лесно и бързо грим, така че не съм разочарована от това и си имам дегримьор, който да върши тази работа. Това, което не ми харесва в тази вода е аромата, а той леко ухае на спирт. Като изключим това, аз съм доволна от водата. Шишето е семпло и красиво, направено от твърда пластмаса. Почиства добре, освежава и успокоява кожата. Подходяща е за всеки тип кожа, включително и чувствителна. 
Цена: около 20 лв за 250 мл


Lumene Cleansing Herkkä [Calm]

Успокояващото почистващо мляко за лице на Lumene е вторият продукт, с който ще се запознаете. Също като мицеларната вода, млякото е подходящо за всеки тип кожа, в това число и чувствителна. Млякото обещава нежно почистване на кожата и хидратация в дълбочина. Мога да кажа, че спазва обещанията си и се справя чудесно. Аз нанасям млякото с пръсти по лицето и масажирам нежно, след което взимам тампон и го почиствам от кожата. Също така можете да изчистите млякото и с вода. След употребата му, кожата ми е хидратирана и мека, дори нямам нужда от крем за лице, а аз винаги имам нужда от допълнителна хидратация. Почти не се усеща аромат, което за мен е плюс. Препоръчвам млякото на Lumene с две ръце.


Цена: около 20 лв за 150 мл



Lumene Lähde [Source of Hydratation]

Това е първият ми по-скъп крем за лице, който ползвам и честно казано не съм много очарована. Не ме разбирайте погрешно, кремът е хубав, върши си добре работата, но не прави нищо по-различно от евтините кремове, които съм ползвала. Хидратира и озарява кожата чудесно, прави я мека и свежа. Подходящ е за суха и нормална кожа, обещава интензивна хидратация и възстановяване на младежкия вид, а самият той се води 24 часов попълващ овлажняващ крем. Пристига в красива картонена кутийка, а самият крем е в пластмасово бурканче. Аз си го купих през по-студените сезони, когато кожата ми става супер суха и много ми помогна. Вече почти съм го изхабила и си го ползвах цяло лято без да ми омазнява кожата, което се случва при други хидратиращи кремове, които съм използвала. Може би това е единственото нещо, с което изпъква пред по-евтините продукти. Попива бързо в кожата, не остава мазен филм и също както при млякото, кремът почти няма аромат. Усеща се съвсем леко и свежо ухание. 




Цена: около 47 лв за 50 мл

Като заключение мога да кажа, че съм много доволна от продуктите на Lumene и със сигурност пак бих си купила нещо от марката. Тези три продукта си закупих от Нотино, но също можете да намерите Lumene в аптеки Ремедиум и от много други сайтове за козметика. Мисля, че ги има и в Лили.

Lumene не тестват продуктите си върху животни!

1 коментар:

  1. Чудесно ревю. Аз използвах наскоро продукти на Benton. Харесах корейската козметика, която предлагат, като кремовете са невероятни и бюджетни.

    ОтговорИзтриване