събота, 3 октомври 2020 г.

The Autumn Tag

 



Здравейте и честит октомври! Най-после дойде любимият ми месец, навън става все по-есенно и това ме прави все по-щастлива. Обичам есента и един пост няма да е достатъчен, за да споделя всичките причини за любовта ми към нея. 

Този таг го открих вчера и реших да го направя и в моя блог, естествено. Да отговарям на тагове е друго мое любимо занимание, защото ме връща в ученическите ми години, когато попълвахме лексикони, хаха. Тагът включва 10 въпроса по различни теми като козметика, филми, Хелоуин и т.н. Ето ги тях и отговорите ми.

1. Кой е любимият ти есенен цвят червило? 

Обожавам червила в цвят бордо и тъмно червени като цяло за есента, но почти винаги си ги слагам по ужасен начин и не ги включвам към грима си. Другите цветове червила, които обичам да нося есента и мога да си ги сложа както трябва са "Lolita" от Kat Von D, "Renegade" от Lunatick Cosmetic Labs и "Harvest" от Black Moon Cosmetics.

2. Кой е любимият ти есенен цвят лак за нокти?

И тук също ще отговоря тъмно червените цветове, но поне лака си го нанасям както трябва, хаха. Освен червените, за есента харесвам тъмно оранжевите цветове и черния. Нямам конкретни цветове и марки, които да споделя.

3. Любима есенна напитка?

Тук няма да напиша Pumpkin Spice латето на Starbucks, защото никога не съм го пробвала и няма и да го пробвам. Не съм фен на веригата, пила съм два пъти различни напитки и двата пъти се изринах, което никога не ми се е случвало от каквото и да е било. Бих пробвала да си го направя сама и да го пробвам. Иначе напитките, които пия есента са капучино, чайове и горещ шоколад. 

4. Любима есенна свещ?

Много харесвам свещи, но почти не паля, а и нямам много в колекцията си. Чисто визуално, много харесвам есенните свещи на Yankee Candle и Bath & Body Works. Ако си купя свещ ще я ползвам повече за декор, отколкото да я паля и за есента бих избрала нещо в кафяв или оранжев цвят. Свещите на бранда Smells Like Spells от колекцията Norse Magic, имат есенно излъчване и много искам да си купя няколко от тях. 

5. Любим аксесоар за есента?

Харесвам шалове и шапки. Според мен с тях и есенното, и зимното облекло изглежда по-добре и по-стилно. 

6. Обитавана къща или страшен лабиринт?

Тук Хелоуин не се празнува, поне не официално, и ние нямаме тези атракции, които се правят в Америка и другите държави. Много искам поне веднъж през живота ми да прекарам Хелоуин в държава, в която това е официален празник, да се спазват всички традиции и да има подобни атракции. Аз лично бих избрала да отида в обитавана къща. Лабиринтите никога не са ми били интересни.

7. Любим хелоуински филм?

Ооо, тук ще е доста трудно да избера само един. Има толкова много, които харесвам и още толкова много, които не съм гледала, но най-вероятно ще харесам, хаха. Ще избера два филма: един за хорър феновете и един подходящ за всеки зрител. От хорърите без да се колебая избирам Trick 'r Treat . Този филм ми стана любим от първо гледане и всяка година си го пускам на 31 октомври. Другият филм, който харесвам и може да се гледа от цялото семейство е Hocus Pocus . И двата филма гарантират страхотна хелоуинска атмосфера.

8. Любим хелоуински сладкиш/бонбони?

За жалост на този въпрос не мога да дам конкретен отговор, тъй като в България нямаме голям избор от хелоуинска храна. Много искам да пробвам Candy Corn бонбонките, които са едни от най-популярните лакомства за Хелоуин. 

9. На какво ще се маскираш за Хелоуин?

Тъй като приятелите ми ще прочетат този пост, няма да кажа конкретно какъв ще е костюмът ми. Един от тях ни е домакин тази година и темата за декорация е "Обитавана къща/ферма", таа костюмът ми ще се вписва по темата. 

10. Кое е любимото ти нещо относно есента?

Ехх, то да беше едно нещо щеше да е лесно... 

Обичам атмосферата и уюта, които носи есента. Няма нищо по-приятно от това да си сгушен в леглото и да слушаш есенният дъжд. 

Времето е нито студено, нито горещо. Най-приятните разходки са есенните разходки, защото не умираш от студ или жега.

Багрите на есента са най-красиви. Есенното слънце е най-нежното, а когато лъчите му се слеят с жълтите корони на дърветата става истинска златна магия. 

Хелоуин! Ах, обичам Хелоуин! Той е онази малка щипка "spooky" атмосфера, която прави есента най-любимият ми сезон. Хорър филми, страшни книги и призрачни истории са само част от магията на този празник.

Тагът намерих в блога Caitylis

Няма коментари:

Публикуване на коментар