събота, 14 ноември 2020 г.

Photo: Цветовете на Есента


Не един път съм споменавала, че обичам есента и тя е любимият ми сезон. Любовта ми към фотографията също не е тайна и от много време исках да снимам някой на фона на есенните листа. Преди няколко дни успях да отметна тази задача от "To Do..." листа ми и в този пост ще споделя някои от любимите ми снимки, които направих. Красивото момиче, което ще видите на снимките е братовчедка ми Карина, на която съм страшно благодарна, че поиска да ми позира и че ми се довери дори да я гримирам. 











И снимка на грима в по-близък план. За създаването му използвах палитрата Soft Glam на Anastasia Beverly Hills :)

Фотограф и Грим: Моя милост

Надявам се, че този тип пост Ви е допаднал. Смятам по-често да пускам публикации на тема "Фотография", в които да Ви показвам какво е попадало пред обектива ми. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар