петък, 31 декември 2021 г.

Life Update: I'm Back!


Жива съм и се завръщам ( надявам се)! След едногодишна пауза, реших че е време да се стегна и да подновя активността си в блога, а в инстаграм също. За тази година се случиха разни неща, имах достатъчно време за мислене и да реша какво да отпадне от блога и какво да включа. За това реших да напиша първо този пост, в който да разкажа накратко какво се случи и чак след него да започна с редовните постове. И за да не скачам от тема в тема, ще си разделя мислите и случките на отделни точки. 

Какво отпада от блога?

Ще започна естествено с новостите, които замислих за блога. Основната тема на постовете беше за козметика, но съм решила да я премахна напълно. Една от причините е, че пишех основно за декоративна козметика, а повече от година не съм купувала никаква. Сега наблягам на ползването и купуването на бяла козметика. Ще оставя тази тема и мнението ми по нея извън блога. Втората причина е, че имам неприятни спомени и преживявания в българската бюти общност и искам максимално да се отдалеча от нея. Това беше и причината да изтрия инстаграм профила си, който беше само за козметика. Блогът ще стане основно за филми, сериали, музика и книги. Естествено, ще има и много други теми. В инстаграм останах активна единствено чрез сторита, които бяха основно мини ревюта на филми. Та, планът е да се завърна активно и тук, и в инстаграм. Дано мързела ми не надвие отново, хаха. 

Обратно на работа 

2020 година за мен премина основно вкъщи и ходене по лекарски кабинети. Не беше забавно. От 14 март останах вкъщи и се върнах на работа в началото на ноември. До последно не знаех дали ще ме върнат на старата работа и трябваше да търся друга опция. В средата на октомври миналата година отидох на пробен ден в приюта за кучета "Animal Rescue Sofia" и бях много развълнувана. Бях убедена, че това ще е новата ми работа и гледах с радост към края на обслужването на клиенти. Да, ама не. Изкарах си деня, помагах цял ден, хората бяха много мили и готини, но съм прекалено чувствителна да съм там всеки ден. Като се прибрах си изревах очите. И не защото е мизерно или се държат лошо с животните, а просто не можех да ги гледам затворени там и да знам, че някои са болни и няма да изкарат много и че никой няма да ги осинови. Върнаха ме на старата ми работа, но хубавото е че съм само по 3 дни в седмицата. Ще гледам да се задържа максимално дълго така, за да имам повече свободно време. 

Книги

Нещото, към което също се завръщам са книгите. Преди години бях започнала по-редовно четене, но в един момент ги зарязах. Това, което ме тласна обратно към тях е "Игра на тронове". Миналата година изгледах сериала от началото до края и съм напълно луда на тази тема. Купих си книгите и ги започнах. В момента приключвам втората книга. И покрай тях се обърнах за помощ към нещо, което отричах и бях сигурна, че никога няма да ползвам, а именно електронен четец. Боже, какво удобство съм отхвърляла с години! Свалих си "ReadEra" и съм много доволна. Освен това, за една година увеличих значително книгите в библиотеката ми. Само трябва да се стегна и да чета. От там пък ще съживя и профила ми в Goodreads. Друг фактор, който също има пръст за книжното ми възкресение е каналът "Krasi's Bookish World", който открих миналата година. Едно, че научавам за  интересни книги от него, а и винаги ме зарежда с положително настроение и успява да ме разсмее. Препоръчвам го! 

Фотография и Грим

Двете ми най-любими хобита също имаха полета за изява през последната година. Още миналият ноември много се зарадвах, когато братовчедка ми Карина ме потърси с молба да я снимам и гримирам. Имам пост със снимките от този ден и това е последната публикация, която направих до сега. Изявих се като гримьор за бала на сестра ми и останах много доволна от резултата. 


Това лято Карина пак се свърза с мен, но този път бях само фотограф. Ето няколко от любимите ми снимки, които направих този ден. 


Най-скорошната ми изява беше в салон за красота TS Studio и там бях и фотограф, и гримьор. Малко съм на кантар за резултата и в двете сфери. От мен се искаше да направя лек грим, едва забележим и след това да направя снимки на модела като основния акцент пада върху косата. Ще споделя няколко снимки. Бях леко неподготвена, защото до последно бях ангажирана само за снимки, но впоследствие поискаха да направя и грима. Поводът за снимките пък беше конкурс на Wella, в който участваше братовчед ми. Той беше направил уникална трансформация на косата на модела. Другите ми гримьорски изяви за последната година са за този и миналият Хелоуин. Доста доволна останах и от тях. 



Четиринога Любов

Няма как да не отделя място и за пухкавите ни приятели. Миналият ноември, мама донесе коте вкъщи, след като е видяла как го изхвърлят от една кола близо до работата й. Решихме, че ще си го гледаме в къщата, а не на двора като всички котки до сега. В началото всичко беше наред, но като поотрасна започна да прави големи бели. Буквално вадеше цветята от саксиите и навсякъде ставаше в земя. Опитахме да му попречим да прави тези неща, но все успяваше да намери начин. И така излезе от къщата на двора, въпреки че аз бях против. Няколко месеца по-късно изчезна. Много се надявам някой да го е взел и да го гледа. Аз бях твърдо решена, че ще си намеря котка и ще си я гледам вътре, защото един път искам котка, която да остарее вкъщи, а не да изчезват. Мама намали бройката на цветята, а аз си намерих коте от OLX. И така през юни си взехме Бела. Малка, черна топка пух, която не спира да ни усмихва всеки ден и вече не е никак малка. От супер дълго време исках черна котка и съм много щастлива, че я открих. А името идва от "bella", което се превежда "красива" от италиански, но всички решават, че съм я кръстила Бела, защото е черна, хаха. Друго, което се случи съвсем скоро и не е никак весело е, че кучето ни Рекс почина. Отиде си няколко дни преди да навърши 11 години. Няма да обръщам много внимание на тази случка, за да не натъжавам себе си и вас. Надявам се, че скоро ще си вземем друг лаещ приятел. 


Дано не съм Ви отегчила с този update, но исках да се включа по някакъв начин тук и в инстаграм преди да започна да пускам постове. Благодаря на всички, които прочетоха това до край и на всички, които продължават да ме четат въпреки отсъствието ми. Прегръдки за всички! 

П.С. Този пост беше написан още на 9ти декември, но аз съм несериозна и го пускам в последния ден от годината, хаха.

Няма коментари:

Публикуване на коментар