неделя, 23 април 2023 г.

Life Update: Ударих Трийсетака, Game Of Thrones Парти и Още...


С моето писане на постове веднъж годишно, май ще трябва пак да Ви се представям и да Ви запознавам с блога ми. На 31 декември 2021 съм писала Life Update пост и съм се канела да се върна редовно тук, но след него съм написала само още една публикация и мързела ми пак е надвил. Днес пак съм тук и обещавам на Вас и на себе си, че ще съм по-редовна и мързела ми трябва да бъде изкоренен, пък ще видим какво ще стане. Стига оправдания и оплаквания, а да минем към темата на днешната публикация.

На 12ти март навърших 30 години и си бях обещала да пиша още преди рождения ден, но... Доста са ми трудни за писане тези постове тип "life update", защото повечето пъти са просто неща "ала-бала", за да има някакво въведение след такава дълга пауза. През 2022 не се е случило нищо интересно или съществено в живота ми, което да споделя тук. В края на октомври дядо ми почина и това беше една от причините да изчезна и от инстаграм, който ми беше активен главно чрез сторита с ревюта на филми. Там също имам доста материал за наваксване, както със сторита така и с публикации. Единственото нещо, което започна миналата година и продължава до днес е, че започнах да предекорирам стаята ми и най после започна да придобива видът, който винаги съм искала. Когато е напълно готова ще напиша отделен пост само за нея с повече информация за мебели, декор и т.н. 

Както вече споменах, на 12ти март навърших 30 години и бях решила, че искам този път да направя нещо по-специално за повода. Хората, които ме познават добре знаят, че съм обсебена от "Игра на тронове (Game Of Thrones)" и сигурно вече им е писнало да ме слушат да говоря за сериала и за книгите. Не стига че не спирам да им дрънкам, ами и направих рождения ми ден на тема "Игра на тронове", хаха. Като цяло, много обичам да се занимавам с декорации и всякакви креативни дейности, та реших това да е специалното нещо в деня на моя юбилей. Подготовката ми започна още през януари, защото исках всичко да е изпипано както трябва и да имам достатъчно време за всичките ми идеи. Първо се захванах с поканите, защото исках да ги раздавам на 12ти февруари, за да имат време гостите да си измислят тоалет и да си освободят деня. Да, накарах ги да са облечени тематично, хаха. Бях решила поканите да са като свитъци, но освен тях да има още един свитък и малки подаръчета, всичко това поднесено в малка кутия. На втория свитък написах няколко от домовете във света на Вестерос, заедно с думите на всеки от тях и цветовете им, за да улесня хората, които не са гледали сериала и нямат представа какво искам от тях, хаха. Подаръчетата, които избрах да сложа във всяка кутия бяха значки със символите на съответните домове, които бяха написани на свитъка. Ето крайния резултат на кутията с поканите. 

Когато приключих с поканите и ги раздадох, дойде ред на нещата, които най-много обичам да правя, а именно да правя декорации и да купувам тези, които не мога да направя ръчно. Имах много идеи и повечето от тях бяха напълно възможни за направа, но ако исках да станат готови за рождения ден, трябваше да започна да ги правя година по-рано и затова се ограничих в по-малки и постижими DIY проекти. Направих венец за вратата, надпис Happy Birthday, череп със разтопено "злато" и клонки с червени листа. Всички те отразяват нещо от сериала.


От амазон пък си поръчах страхотни банери, които ще бъдат закачени в стаята ми веднага щом бъде приключено всичко в нея. До последно доста се притеснявах дали ще дойдат навреме и въобще как ще изглеждат. Ами останах приятно изненадана и бих си поръчала още и с останалите домове. 


Всички останали неща, които ми трябваха, за да пресъздам атмосферата на "Игра на Тронове" си ги взех от Джъмбо, а пък покривките за масите от Лидл. Храната също главно беше купена от Лидл. Естествено, тортата също трябаше да е тематична и избрах да се доверя на Ася Алипиева от сладкарска работилница "Слънце". Тортата беше страхотна: и на външен вид и на вкус! Препоръчвам услугите им с две ръце! Определено ще си поръчвам пак от тях. 

Мога да кажа, че останах доволна от работата, която свърших и си изкарахме добре. 

А това пък бяха най-готините гости, които ме изненадаха доста приятно, че са се постарали да изглеждат тематично. С тях е мама, която беше спонсорирана от мен с тениска. 

Бих искала да споделя някаква "мъдрост" или "урок", които съм научила за моите 30 години, но като се знам колко неща искам да напиша и колко съм обяснителна, може би е най-добре да оставя темата за друг пост.

Ехх, дойде краят на този тегав пост, който го пиша почти месец. Надявам се, че следващият няма да отнеме толкова време и ще стане по-често явление да пускам публикации в блога. Стискайте ми палци и очаквайте следващата тема, която ще е най вероятно за сериали. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар